recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - PS3 og bilkas garantipris.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPS3 og bilkas garantipris.

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Snotbuks Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 29-Juli-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 6
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2010 kl. 09:35
Kom nu tag jer nu sammen, der står jo det er åbningsfest i Glostrup, så er det jo ikke en landsdækkende avis. Kun på den måde at du er velkommen fra hele landet til Glostrup og udnytte deres tilbud.

Sådanne åbningstilbud er selvfølgelig ikke dækkede af nogen andre butikker eller kæders prisgaranti, det siger sig selv. Det er et begrænset dagstilbud da der er et fastsat antal på.
Til top
vasif Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-November-2006
Sted: Denmark
Point: 1773
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2010 kl. 09:36
Oprindeligt skrevet af amorbavian amorbavian skrev:

Nå avisen er på nettet, er den så ikke landsdækkende?

Nej, Elgiganten har lov til at reklamere på deres egen hjemmeside. Med landsdækkende menes også, at det skal være let tilgængeligt for alle indenfor et vis område, og at kunden må forventes ikke at skulle køre 200 Km, for at få fat i i tilbuddende. Da Elgiganten har flere varehuse rundt omkring i DK, kan det ikke kategoriseres som landsdækkende, når de kun reklamerer for varerne i et enkelt varehus.

Redigeret af vasif - 29-Juli-2010 kl. 09:42
Til top
Bornholmeren Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 11-August-2006
Point: 278
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2010 kl. 11:39
Min kammerat har lige ringet for 1/2 timje siden. Alle ps3´ere var udsolgt da han nåede ind. Han stod i kø i 1 1/2 time :-)
PS;-ID "Bornholmeren", LG 55 C1, Yamaha RX-A4A, 2 stk. B&W FPM4, 2 stk. B&W M1 MKII, PV1D sub,
Til top
vasif Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-November-2006
Point: 1773
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2010 kl. 13:41
Desuden skriver EG køtilbud ud for næsten alle varer, og det er så heller ikke omfattet af Bilkas prispolitik.

Jeg var forbi her i morges omkring 10.30, da jeg skulle på arbejde, men ligefrem trafikkaos var der ikke på det tidspunkt. Der var godt nok mange mennesker og mange biler, men synes nu ikke, det ummidelbart overgår åbningen i Taastrup, men kan tage fejl.
Til top
kskruger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Februar-2007
Point: 3498
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2010 kl. 14:34
Det var også bedre tilbud, dengang de åbende i Taastrup.
Til top
Poplic Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 28-Februar-2008
Point: 367
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2010 kl. 14:46
For en snes år siden havde Bilka og Elgiganten priskrig på PS3erne - De ville begge være billigst hvilket betød, at de på skift satte prisen ned med 5-10 kr. i løbet af dagen - MANGE gange. Ekspedienterne i Bilka i Vejle opgav til sidst at rette prisskiltet hele tiden, for det var flere gange i timen, at prisen blev justeret. Jeg arbejdede på det tidspunkt i en anden butik og priserne kom langt under indkøbspris, så jeg brugte en hel dag i Bilka på at købe PS3-maskiner, da man kun kunne købe 1 stk. af gangen...

De blev i alt til små 100 maskiner i bilen den dagLOL

Så mon ikke de har lært lektien - og dropper at gå med på den leg én gang til...
Pioneer PDP436FDE & PDPLX5090H
Onkyo TX-SR705
Harbo SUB10 & 5 x SAT10
PS2 - PS3
QNAP-TS 439 Pro
AppleTV
Zaptor
Til top
Nikodk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-Juli-2004
Sted: nær Roskilde
Point: 1836
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2010 kl. 15:20
Oprindeligt skrevet af Poplic Poplic skrev:

For en snes år siden havde Bilka og Elgiganten priskrig på PS3erne - De ville begge være billigst hvilket betød, at de på skift satte prisen ned med 5-10 kr. i løbet af dagen - MANGE gange. Ekspedienterne i Bilka i Vejle opgav til sidst at rette prisskiltet hele tiden, for det var flere gange i timen, at prisen blev justeret. Jeg arbejdede på det tidspunkt i en anden butik og priserne kom langt under indkøbspris, så jeg brugte en hel dag i Bilka på at købe PS3-maskiner, da man kun kunne købe 1 stk. af gangen...De blev i alt til små 100 maskiner i bilen den dagLOLSå mon ikke de har lært lektien - og dropper at gå med på den leg én gang til...

Jeg kan godt huske den priskrig - den var fantastisk. Det var nu godt nok PS2 krigen handlede om. Jeg købte min PS2 i Bilka dengang, lige inden krigen stoppede - mener kun den faldt ydereligee 10 kroner i forhold til den pris jeg endte med at give.

lad os håbe de prøver det igen...

Priskrig - Bilka vs Elgiganten

Redigeret af Nikodk - 29-Juli-2010 kl. 15:23
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Point: 3010
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2010 kl. 15:52
@Poplic

Fik du solgt de 99 maskiner?LOL

BORING!
Til top
Poplic Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 28-Februar-2008
Point: 367
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2010 kl. 19:09
Oprindeligt skrevet af amorbavian amorbavian skrev:

@Poplic

Fik du solgt de 99 maskiner?LOL

Jeps og flere til, vi var 2 medarbejdere i Bilka og en i Elgiganten den dag, så vi fik nok hentet over 200 maskiner alt i alt, til langt under indkøbspris fra Nordisk Film, som distribuerede maskinerne. De var solgt i løbet af nogle måneder, så det var en glimrende forretning... for butikken, altsåWink
Pioneer PDP436FDE & PDPLX5090H
Onkyo TX-SR705
Harbo SUB10 & 5 x SAT10
PS2 - PS3
QNAP-TS 439 Pro
AppleTV
Zaptor
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-April-2008