Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
Pede8000
Guld medlem
Oprettet: 04-September-2006
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 2589
|
Sendt: 17-Juli-2007 kl. 09:21 |
Hej!
Hvordan laver I Cover Art Look-up?? Bare for sjov, da jeg har en fin cd afspiller!! Støjen er absolut til at leve med, men jeg har jo også vænnet mig til 360´eren!!![](smileys/smiley2.gif)
|
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3
|
![Til top Til top](/forum_images/back_to_top.png) |
lunddal
Guld medlem
Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Point: 8643
|
Sendt: 17-Juli-2007 kl. 11:45 |
SJ skrev:
Hvis ikke det lige var at blæseren i en PS3, lyder som en støvsuger, så ville
den sikkert have været en ok cd afspiller.Her i nat sad jeg og så en DVD film
og konstant blev jeg forstyrret af den larmende blæser. Jeg var endda iført
hovedtelefoner.At I andre kan leve med den blæserlarm er mig uforståeligt
og at der ikke er flere som brokker sig er mystisk. |
Nok fordi vores ikke larmer på den måde. Hvid du kan høre blæserstøj med
hovedtelefoner på, så er den i stykker!
Kræv at få den sendt til rep. Forretningen har vel ikke hørt din, og kan vel
derfor ikke rigtigt udtale sig.
Redigeret af lunddal - 17-Juli-2007 kl. 11:47
|
Mike270183
Super bruger
Oprettet: 26-September-2006
Sted: Aalborg
Point: 321
|
Sendt: 17-Juli-2007 kl. 15:37 |
Ja, jeg kan ærlig talt ikke se, hvad det store problem er?
Hvorfor får du dog ikke fat i en, der har en "normal" PS3, og så tager I to ind i den butik, hvor du har købt din PS3, sætter begge 2 til, og så kan de da ikke undgå at hører, hvor meget din PS3 larmer iforhold til den anden.
Mvh,
Michael
|
Panasonic TX-P55VT60 PS3 PS4 Denon AVR-X2300W Scandyna Podspeakers 5.1 setup
|
lahan
Guld medlem
Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Point: 9402
|
Sendt: 17-Juli-2007 kl. 16:09 |
Kan man lægge sin musik ind på PS3 ?
Og hvordan gør man det ?
|
SJ
Guld medlem
Oprettet: 09-Juli-2005
Point: 609
|
Sendt: 17-Juli-2007 kl. 19:23 |
Undskyld for mit "Luk røven" men jeg er bare så træt af, at alt elektronik jeg køber, er mere eller mindre defekt. ![](smileys/smiley19.gif) Jeg var allerede en tur forbi forretningen med min PS3 en uge efter købet for at sammenligne støjforholdet med deres demomodel og der i butikkens andre støjgener blev vi enige om, at støjforholdet på de to konsoller var ens. Endvidere hævdede ekspedienten, at hans egen PS3 støjede lige så meget og at hans kammerats også havde samme opførsel. Jeg har så, efter at min PS3's blæser (efter firmware 1.80) nu når op på niveau 4 ved filmafspilning, skrevet til forretningen for at høre om muligheden for en ombytning, reparation eller en hævelse af købet, men det er blevet afvist, da min PS3 jo efter forretningens mening virker korrekt.
|
Mike270183
Super bruger
Oprettet: 26-September-2006
Sted: Aalborg
Point: 321
|
Sendt: 17-Juli-2007 kl. 19:27 |
SJ skrev:
Undskyld for mit "Luk røven" men jeg er bare så træt af, at alt elektronik jeg køber, er mere eller mindre defekt. ![](smileys/smiley19.gif)
Jeg var allerede en tur forbi forretningen med min PS3 en uge efter købet for at sammenligne støjforholdet med deres demomodel og der i butikkens andre støjgener blev vi enige om, at støjforholdet på de to konsoller var ens. Endvidere hævdede ekspedienten, at hans egen PS3 støjede lige så meget og at hans kammerats også havde samme opførsel.
Jeg har så, efter at min PS3's blæser (efter firmware 1.80) nu når op på niveau 4 ved filmafspilning, skrevet til forretningen for at høre om muligheden for en ombytning, reparation eller en hævelse af købet, men det er blevet afvist, da min PS3 jo efter forretningens mening virker korrekt. ![](smileys/smiley13.gif)
|
Det går nok, jeg er ikke så sart, har været bartender i 5 år, har hørt det der er værre ![](smileys/smiley2.gif)
Det synes jeg godt nok lyder som rigtig dårlig kundeservice Hvor har du købt henne?
|
Panasonic TX-P55VT60 PS3 PS4 Denon AVR-X2300W Scandyna Podspeakers 5.1 setup
|
klander
Guld medlem
Oprettet: 15-Juni-2004
Point: 813
|
Sendt: 17-Juli-2007 kl. 20:45 |
Kære SJ. Den skal ikke larme så meget klag da til forbrugerstyrrelsen, hvis den forretning ikke vil bytte den. de fleste af dem jeg kender der har en PS3 går ikke over niveau 2 ved både spil og film, så det er en fejl, den demo model de har i forretningen er vel lukket inde ikke ? så tror da pokker den larmer.
Redigeret af klander - 17-Juli-2007 kl. 20:45
|
Med Venlig Hilsen
Kurt
|
mstoft
Super bruger
Oprettet: 02-April-2007
Point: 433
|
Sendt: 18-Juli-2007 kl. 14:38 |
Mike270183
Jeg er selv i branchen og har været det i godt 2 år. Tænk hvad man efterhånden har lagt øre til af skældsord og dårlig lyd ![](smileys/smiley36.gif) ![](smileys/smiley36.gif) ![](smileys/smiley36.gif) På NASA har vi været 3 forskellige anlæg igennem, men meget bedre er det sjældent blevet. SÅ HUSK ØREPROPPER, hvis I besøger raketten! ![](smileys/smiley11.gif)
|
guvernator
Bruger
Oprettet: 30-Juni-2006
Point: 176
|
Sendt: 18-Juli-2007 kl. 15:06 |
Når blæseren har 4 trin, så larmer den ikke for meget, hvis den går op i trin 4... svarer til en bil med automat gear, som skifter op til 5.gear og man brokker sig over det.
Hvis den unormalt larmer eller blæseren direkte er defekt, så er det en anden sag.
Men hvis du ikke kan "klare" lidt blæser støj, så hold dig fra produkter med blæser...:)
|
SJ
Guld medlem
Oprettet: 09-Juli-2005
Point: 609
|
Sendt: 18-Juli-2007 kl. 18:40 |
Vrøvl!
Du må da være ansat af Sony eller Nordisk Film for at kunne lukke sådan noget ud.
|
mstoft
Super bruger
Oprettet: 02-April-2007
Point: 433
|
Sendt: 18-Juli-2007 kl. 19:53 |
Hvem forhandler dem og vil ikke tage dem tilbage?? Den er jo tydeligvis defekt. Der agter jeg i hvert fald ikke at købe min ![](smileys/smiley36.gif)
Redigeret af mstoft - 18-Juli-2007 kl. 20:03
|