recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ps3 og DL hastighed
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPs3 og DL hastighed

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
SirCrapAlot Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 24-Januar-2008
Status: Offline
Point: 13
Direkte link til dette indlæg Emne: Ps3 og DL hastighed
    Sendt: 26-Maj-2009 kl. 12:20

Er der nogle der ved hvad minimumshastigheden er på en internet forbindelse for at kunne spille online?

Jeg har købt ufc undisputed og det hakker lidt både på trådløs og med et kabel i røven.

Iflg. tdc hastighedstest har jeg 4 mbps + i DL og 768 kbps UP

Kan det virkelig passe jeg skal have en hurtigere forbindelse for at benytte sig at det.

PS. Prøv spillet - for dælen det er fængende, især nok fordi man er en gl. ufc rotte, men er ret overbevist om at newbie seer til UFC også ville finde det sjovt;-D

Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Marts-2007
Point: 2830
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Maj-2009 kl. 18:03
Prøv (hvis muligt) at køre med ledning uden om routeren, bare som en test, så kan du ihvertfald hurtigt se om det er noget i din router opsætning der gør det.

Jeg tror egentlig, at din forbindelse er hurtig nok - det kunne også have noget at gøre med, hvor i verden din modstander sidder.

Redigeret af Kasper_J - 26-Maj-2009 kl. 18:04
Til top
Klondike Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Marts-2008
Point: 1215
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Maj-2009 kl. 19:54

Det kræver ikke voldsomt store hastigheder at spille online.

Det er langt vigtigere at forbindelsen er stabil. Det er derfor at trådløst netværk generelt er dårligt til at spille online.

Din forbindelse er rigelig til online, mindre kunne også gøre det. Der er nok nærmere din modstander der er problemet, eller bare dårligt kodet spil.

Til top
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2009 kl. 22:45

tak for input - Siden sidst er jeg flyttet og fået ny forbindelse.

Nu har jeg 50 / 2 og ps3 er tilsluttet med kabel. MEN alligevel hakker den, jeg har overvejet det med modstanderens forbindelse osv- men midt i kampen så det ud som om at han kunne sparke og slå når han ville hvorimod blev nogle af min kommandoer røg til jorden pga. forbindelsen stallede.

Er der nogen der har oplevet de samme problemer ved ufc online gaming?

Til top
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2009 kl. 23:14

nå efter lidt søgning om emnet viser det sig at hovedparten har problemer med at det hakker i spillet. THQ skulle kigge på problemet

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu