recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - PS3 og ekstern usb HDD
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPS3 og ekstern usb HDD

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Viktor Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 30-Maj-2006
Status: Offline
Point: 131
Direkte link til dette indlæg Emne: PS3 og ekstern usb HDD
    Sendt: 03-Oktober-2007 kl. 08:16

Hej

Jeg faldt over den her eksterne HDD: LINK fra WD som kunne være et bud på en ekstern HDD til min PS3 til at ligge på reolen. Det er en 250 GB 2.5" HDD med en FAT32 pre-formatering.

Test: Link og Link

Pris: Link

Jeg læste et sted at man ikke kan afspille data over 4GB fra en ekstern HDD er det korrekt?

/Viktor

Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Point: 10964
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Oktober-2007 kl. 10:00

Både ja og nej.
Det har intet at gøre med, at det er en ekstern HDD, men derimod hvad den eksterne HDD er formateret til.

Rigtig mange boxe ala PS3 kræver, at den disk der tilsuttes er FAT32 formatteret. Og det format er i sig selv et problem, da du max. kan have en fil størelse på 4GB.

Så det er altså ikke den eksterne disk det er galt med, men boxen du slutter den til som kræver et format som dermed sætter begrænsningen.

Til top
Viktor Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 30-Maj-2006
Point: 131
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Oktober-2007 kl. 10:43

OK tak for det.

Det vil sige mine DVD film skal laves i 2 filer af 2,35GB stykket og ikke en af 4,7 GB for at få glæde af dem?

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu