Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
zulfo
Moderator gruppe
Branchemedlem
Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3701
|
Sendt: 11-August-2007 kl. 17:24 |
Steffen32 skrev:
Kandersen skrev:
Pendec - har du noget konkret ang. det at optage tv på en PS3?
Faktisk er det et af de punkter som har undret mig meget, at den ikke kom med som standard. Den kan jo stortset alt det andet som et mediacenter kan. Bare ikke optaget.
|
I mine øjne dur den ikke som mediacenter. Den håndterer musik vildt primitivt. Jeg kan ikke få den til at blande musik fra flere albums. Jeg kan ikke få den til at sorterer og vise albums overskueligt. Når man vælger kunstner, kommer alle sangene fra samtlige albums kunsterne har lavet i alfabetisk rækkefølge. Vælger man album, mister man mulighed for at se alle album en kunstner har lavet, da de ikke sorteres efter kunstner men i alfabetisk rækkefølge. Jeg har heller ikke kunnet finde et søgefelt, hvor jeg kan søge i titler m.m.
Det er faktisk smadder ærrgeligt, da det burde være simpelt for sony at lave en ordentlig software til afspilling af musik.
Steffen
|
Jeg er enig - der er lang vej endnu, men heldigvis er det jo software, så Sony har alle muligheder for at forbedre mediecenter delen...
|
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
|
![Til top Til top](/forum_images/back_to_top.png) |
Pede8000
Guld medlem
Oprettet: 04-September-2006
Sted: Aarhus
Point: 2589
|
Sendt: 15-August-2007 kl. 10:35 |
Jeg får det helt dårligt når jeg kigger på min PS3, jeg er så skuffet at det ikke kan beskrives.. Føler at jeg har kastet 6000,- væk!
Her mener jeg som spillemaskine.. Hvornår SKER der noget?? I snart et halvt år har vi fået at vide, det er lige om hjørnet... Kan de ikke snart levere bare EN titel der er god?
Senest har UBISOFT aflyst det nye Splinter Cell til PS3. Maskinen kan åbenbart ikke klare AI´en, hvad er nu det for noget??
Jeg er sq så glad for min 360!
EDIT: som afspiller (dvd/bd) er jeg yderst tilfreds med ps3! Som mediecenter er den forfærdelig!
Redigeret af Pede8000 - 15-August-2007 kl. 10:48
|
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3
|
hunt
Guld medlem
Oprettet: 25-April-2007
Point: 520
|
Sendt: 15-August-2007 kl. 11:54 |
Draco skrev:
Til at starte med, 24år ifl. medierne er jeg vokset om på konsoller ect, men nej sidste "konsol" jeg spillede på var mine Amiga 500'er (har dem stadig!!, intet slå lotus III), men da disse befinder sig i modsatte ende af DK, så købte jeg en PS3 med motorstom og det andet spil..
... snip ...
Nu står jeg lidt i denne situation købte en PS3 for 3dage siden, og allerede nu overvejer jeg at sælge den..
Hvad bruger I Jeres PS3 til??
|
Jeg vil godt byde 2500 kr. for din PS3, så kan du få noget at spise i næste måned... (Håber ikke at der er for sent! )
Redigeret af hunt - 15-August-2007 kl. 11:54
|
zulfo
Moderator gruppe
Branchemedlem
|
Sendt: 15-August-2007 kl. 18:14 |
Pede8000 skrev:
Jeg får det helt dårligt når jeg kigger på min PS3, jeg er så skuffet at det ikke kan beskrives.. Føler at jeg har kastet 6000,- væk!
Her mener jeg som spillemaskine.. Hvornår SKER der noget?? I snart et halvt år har vi fået at vide, det er lige om hjørnet... Kan de ikke snart levere bare EN titel der er god?
|
Uha da, det lyder slemt, så skuffet at det ikke kan beskrives?
Aner man en overdrivelse?
Ogf med hensyn til hvornår der sker noget? Det kommer jo helt an på hvad det er du går og venter på? Hvis du går som mig og venter på WarHawks, så er ventetiden snart forbi, kun nogle uger endnu... går du og venter på GTA, så går der mange måneder endnu...
Hvad venter du på?
Senest har UBISOFT aflyst det nye Splinter Cell til PS3. Maskinen kan åbenbart ikke klare AI´en, hvad er nu det for noget??
|
Det er det "spin" der følger med nextgen konsollernes krig - nøjagtigt som når EPIC nu går ud og siger at Unreal Tournament 3 bliver større på PS3 end på Xbox 360... det er spin, og lobbyarbejde af bedste skuffe...
Tro ikke alt du læser - selvfølgelig kan PS3'en håndtere Splinter Cells AI, har du f.eks. set video'en til den nye MGS? Der kan du se hvor mange krafter sådan en PS3 har, når de faktisk bruges til noget...
Jeg er sq så glad for min 360!
|
Jamen, tillykke - jeg er også glad for min, lige så glad som jeg er for min PS3....
Men _hvorfor_ er du glad for din Xbox 360? Det er du vel fordi den allerede har et godt katalog af ok titler - det samme som PS3'en vil have når den har været på markedet lidt længere tid... husk, den blev lanceret i Europa lige op til sommerhalvåret, der sker der bare ALDRIG noget på spilfronten - det er først nu der kommer skub i tingene..
Og så skal jeg lige hilse og sige, at jeg ikke kan høre min PS3 mere!!! Den har fået selskab af en Xbox 360 - og jeg skal love for at den vinder i "råbehøjt"-konkurrencen i min stue! :)
EDIT: som afspiller (dvd/bd) er jeg yderst tilfreds med ps3! Som mediecenter er den forfærdelig!
|
Og der er god grund til at være glad for den som DVD og BD afspiller - den er jo stadig en af de bedste på det område... og så kan jeg faktisk slet ikke forstå at du er så skuffet at du ikke har ord for det - da ikke når du er yderst tilfreds med den som afspiller? (ind til der kommer det spil som du venter på, that is)
Hvad angår mediecenter funktionen, så lige en gang til for prins knud - Den er ikke primært beregnet til at være mediecenter, og Sony udbygger hele tiden disse funktioner og features...
|
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
|
blackknightdk
Bruger
Oprettet: 14-December-2006
Point: 129
|
Sendt: 18-August-2007 kl. 10:17 |
hey
har selv haft en xbox360 og for et stykke tid siden ps3
Må nok sige jeg blev skuffet over ps3 eren synes slet ikke den er gennemføet, bla musik delen er direkte en fornærmelse så dårligt lavet, utroligt de ikke har gjort det bedre. spillende ja hvad med dem...synes stadig ikke der er nogle spil som har imponeret mig endnu de fleste af dem ser faktisk bedre ud på xbox,en.
så leverede maskinen tilbage igen da den efter min mening ikke er de penge værd jo blueray er kanon på min full hd skærm meeeen den kan jo desværre ikke vise java jo kun de nye blueray afspillere kan det..
PS3 SKUFFER
|
zulfo
Moderator gruppe
Branchemedlem
|
Sendt: 18-August-2007 kl. 11:19 |
blackknightdk skrev:
hey
har selv haft en xbox360 og for et stykke tid siden ps3
Må nok sige jeg blev skuffet over ps3 eren synes slet ikke den er gennemføet, bla musik delen er direkte en fornærmelse så dårligt lavet, utroligt de ikke har gjort det bedre. spillende ja hvad med dem...synes stadig ikke der er nogle spil som har imponeret mig endnu de fleste af dem ser faktisk bedre ud på xbox,en.
så leverede maskinen tilbage igen da den efter min mening ikke er de penge værd jo blueray er kanon på min full hd skærm meeeen den kan jo desværre ikke vise java jo kun de nye blueray afspillere kan det..
PS3 SKUFFER
|
Se, igen et indlæg fra en der har købt en konsol i en sæson hvor der ikke udgives spil - hvorfor er folk så utålmodige?
Og så tror jeg at mange har haft forventningerne skruet op på fuld blus - og regnet med at PS3'en fra dag 1 skulle være den nye Jesus - slap af, lad maskinen finde fodfæste, og lad udviklerne finde ud af at tæmme konsollen og dens muligheder - vi har jo tidligere set hvor lang tid der kan gå førend spil der blæser en ned af stolen kommer på gaden...
Jeg har f.eks. ikke set et spil til Xbox 360 endnu der fik mig til at kaste op af begejstring... Dirt kommer tæt på (er meget til bilspil) men det ser altså lige så fedt ud på PS3'en... Forza 2 skuffede mig fælt, det var ellers det der skulle få mig til at købe Xbox 360...
BioShock er nok det flotteste jeg har set på NextGen konsollerne endu - og det er Xbox 360 Exclusivt (eller, det kommer også på PC) - men jeg har store forhåbninger om at Haze og KillZone 2 bliver lige så flotte...
Men den fedeste spiloplevelse, den har jeg stadig fået på PS3'en med WarHawks - det er satme sjovt, rigtig rigtig sjovt!!
|
Lars B
|
lunddal
Guld medlem
Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Point: 8643
|
Sendt: 18-August-2007 kl. 11:55 |
blackknightdk skrev:
så leverede maskinen tilbage igen da den efter
min mening ikke er de penge værd jo blueray er kanon på min full hd skærm
meeeen den kan jo desværre ikke vise java jo kun de nye blueray afspillere
kan det.. |
Alle Blu-ray afspillere kan håndtere BD-J, og PS3 er endda den der er
hurtigst til det.
Redigeret af lunddal - 18-August-2007 kl. 11:55
|
Frenne
Ny bruger
Oprettet: 17-August-2007
Point: 4
|
Sendt: 19-August-2007 kl. 09:05 |
lahan skrev:
Draco: Det var da et lidt specielt indlæg, men forstår godt dine synspunkter. Jeg har nemlig haft lidt af de samme tanker.
Jeg købte også en PS3 (3200kr) for et par uger siden. Den har aldrig interesseret mig, har faktisk aldrig spillet på hverken en PS, PS2 eller PS3.
Jeg havde brug for en midlertidig DVD afspiller, samt synes det kunne være spændene lige at afprøve Blu-Ray. Jeg købte også et par spil, bare lige for at se hvordan det var at spille på en PS3.
Ja det tager lidt tid før man kender knapperne, men efter et timer bør det ikke være noget problem. Så synes faktisk den er god at spille på, desværre bliver de mest interssante spil ikke lavet til PS3.
Den er også en udmærket DVD afspiller, det er ihvertfald ikke den som er begrænsningen i mit midlertidige setup.
Blu-Ray har jeg ikke fået afprøvet endnu, da mit TV ikke kan HD. Men vil tro den er god til det.
Den kan jo også bruges som mediecenter, dvs afspille JPEG og MP3. Her vil jeg dog mene at man bør købe en BT remote, da en medfølgende spille controler ikke er ideal til denne funktion.
Jeg får ligesom dig ikke brug for denne funktion, da mit Apple TV klarer opgaven bedre.
Så alt i alt synes jeg det er en glimrende boks, men hvis man ikke har behovet bør man ikke købe den. Især ikke hvis det påvirker ens økonomi. |
Vaaa 3200 kr. hvor fandt du det til den pris?? Og draco, vi kan bytte, jeg har en 360, som jeg gerne vil af med.
|
Bendix
Guld medlem
Oprettet: 25-Marts-2006
Point: 2215
|
Sendt: 19-August-2007 kl. 10:29 |
Lige et off topic spørgsmål.
Jeg har sat min ps3 til et alm tv med scart, men der kommer ikke billede
fordi PS3 var indstillet til at vise billede via hdmi?
Har ikke fladskærmen mere, så jeg kan ikke gå ind og ændre det manuelt?
|
Mike S.
Guld medlem
Oprettet: 13-Juni-2006
Point: 2909
|
Sendt: 19-August-2007 kl. 10:33 |
Jeg syntes PS3'en imponerer rigtig meget - tænk på at det er hardware der har været ude i et år og allerede nu matcher det Xbox360 som udviklerne har haft flere år til at lære at kende.
Jeg er enig i at MP3 afspilleren i PS3 ikke er verdens bedste men det fungere og alle jeg har haft på besøg har kunne finde ud af det.
Killzone2 skal nok overbevise de fleste om at PS3'en har krafterne til at lave det vildeste. Jeg syntes f.eks. også spil som GRAW2, Motorstorm, RFOM giver mig anledning til at sige at PS3'en er et powerhouse, men som sagt tidligere skal alle programmøerne til at tænke i rigtig mange multiple threads istedet for de mere klassiske lineære programmerings tanker. Selv EA har jo udtalt at de sløser med PS3 udgivelserne fordi de endnu ikke har nok erfaring med det.
Det gode er så at Sony med deres in-house udviklede spil viser at PS3'en kan lave de vildeste ting og derfor sætter de også baren hos 3rd party udviklerne, det er svært at sige at det er hardwaren der stinker når man ser på spil som Killzone2, Motorstorm eller Little Big Planet.
|
Mike S.
Guld medlem
Oprettet: 13-Juni-2006
Point: 2909
|
Sendt: 19-August-2007 kl. 10:34 |
Bendix skrev:
Lige et off topic spørgsmål.
Jeg har sat min ps3 til et alm tv med scart, men der kommer ikke billede
fordi PS3 var indstillet til at vise billede via hdmi?
Har ikke fladskærmen mere, så jeg kan ikke gå ind og ændre det manuelt? |
Hold powerknappen inde når du tænder - der kommer et lille biip også er video output reset.
|
Bendix
Guld medlem
Oprettet: 25-Marts-2006
Point: 2215
|
Sendt: 19-August-2007 kl. 10:41 |
Super det hjalp, tak for hjælpen
|