recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - PS3, Og hvad nu?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPS3, Og hvad nu?

Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
DonJensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-April-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 841
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2007 kl. 11:49
Jeg bliver stadig mere og mere glad for min PS3, og det er selvom der ikke er mange spil jeg er vild med endnu (er meget til bilspil).
Glæden blev større da jeg downloadede dirt demo´en igår......det virker og ser simpelthen fantastisk ud, og er forudbestilt!
Til top
miffe2507 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 23-Juli-2007
Point: 176
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2007 kl. 12:04

Jeg så en demo af et gran turismo spil til ps3 hos en sony forhandler. Det ser vildt godt ud. Var lige ved at købe den ps3, bare fordi at gran turismo spillet så så vildt ud.

Hvis ikke du har det DonJensen (ved faktisk ikke om det er kommet... ), så syntes jeg du skal overveje det når du er mest til bilspil.

Til top
DonJensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-April-2005
Point: 841
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2007 kl. 12:09
Oprindeligt skrevet af miffe2507 miffe2507 skrev:

Jeg så en demo af et gran turismo spil til ps3 hos en sony forhandler. Det ser vildt godt ud. Var lige ved at købe den ps3, bare fordi at gran turismo spillet så så vildt ud.

Hvis ikke du har det DonJensen (ved faktisk ikke om det er kommet... ), så syntes jeg du skal overveje det når du er mest til bilspil.

Det kunne man downloade en demo af fra release datoen af, så det har jeg prøvet......det er jo en klassiker "Gran Turismo HD".
Til top
miffe2507 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 23-Juli-2007
Point: 176
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2007 kl. 12:16

hvad synte du om det? Ja for jeg har ikke prøvet det, bare set demoen blive afspillet på en skærm...

Til top

Besvar Besvar Side  <1 234

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu