|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
KissmeTiger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 518 |
![]() Sendt: 22-Oktober-2008 kl. 12:46 |
Hvor kan man købe en IR modtager til PS3'eren ?
Kan se der tidligere har været anmeldt en Schmartz IR her på stedet. Er der andre og bedre muligheder end den ? Skal kunne spille sammen med min uni fjernbetjening (Logitech Harmony One) Redigeret af KissmeTiger - 22-Oktober-2008 kl. 12:55 |
|
Panta rei
|
|
![]() |
|
JustMe!! ![]() -- ![]() Oprettet: 01-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 50 |
![]() |
www.ir2bt.com
|
|
![]() |
|
KissmeTiger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 518 |
![]() |
Er den bedre end Schmartz' løsning ? Den er jo 20 $ dyrere end "basic" Schmartz.
|
|
Panta rei
|
|
![]() |
|
broeman ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 291 |
![]() |
Samsung LE40M86BDX
Onkyo TX-SR606, Jamo Elegance 08, Harbosound HP109 Sony Playstation 3/40, 250GB Triax HD409VA (m/Boxer) XMBCUbuntu HTPC |
|
![]() |
|
JesperLynge ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 230 |
![]() |
Jeg bruger denne... http://www.coolshop.dk/catalog/product/52932-ps3-blu-ray-_-d vd-remote-(logic3)--for-ps3 Mega Billig, skal dog tænde og slukke manuelt Virker med min harmony one |
|
![]() |
|
![]() |
Fint link ! Det er jo det der handler om ![]() |
|
Panta rei
|
|
![]() |
|
![]() |
Tak Jesper, men jeg tror ikke de har det længere. det var i hvert fald hvad jeg fik at vide tidligere da jeg chattede med en Coolshopmedarbejder. Så vidt jeg kan se fører dit link heller ingen steder hen ? 'Produkt blev ikke fundet' får jeg ... |
|
Panta rei
|
|
![]() |
|
JesperLynge ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 230 |
![]() |
søg efter "Logic3 remote" på deres side
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |