|
PS3 Online id’er |
Besvar | Side <1234 20> |
Forfatter | |
Bendix
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2215 |
Funktioner
Tak(0)
|
Mit brugernavn er bendix
motostorm og resistance. |
|
Pade2204
Guld medlem Oprettet: 10-Maj-2005 Status: Offline Point: 1048 |
Funktioner
Tak(0)
|
Må jeg være med ??? :) ...hvem skal tæves i Motorstorm ?? din skærm bliver mudret !! |
|
kenneth4200
Super bruger Oprettet: 15-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 406 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har tilføjet jer alle sammen. Men ingen af jer svare, eller er online.. Så det er lidt svært at spille mod nogle her inde fra... Kan du ikke lave en aften hvor vi alle kommer på, og spiller mod hinnanden ???
|
|
kenneth4200
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg er frisk hehe.. Motorstorm, er pænt svært, har svært ved at gemmerføre bannerne, inden tiden er udløbet haha.. Køre hele tiden galt, fordi jeg ikke kender bannerne... :) Men fedt spil helt sikkert... Der kan dog også gøre mig skide sur, hver gang jeg taber.. |
|
iceman24
Guld medlem Oprettet: 27-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 938 |
Funktioner
Tak(0)
|
er der nogen der spiller nfs:carbon
|
|
zulfo
Moderator gruppe Branchemedlem Oprettet: 05-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3701 |
Funktioner
Tak(0)
|
Mit handle er zulfo_dk - og jeg har ind til videre kun fået købt F1 og MotorStorm.... Jeg er også F1 freak - men fuck hvor jeg stinker til det på konsol :) |
|
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
|
jasper 1
Junior bruger Oprettet: 05-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 35 |
Funktioner
Tak(0)
|
Mit PS Online id er jasper 05 jeg har motorstorm fedt spil. |
|
Hvorfor vente til imorgen.
|
|
nekolas
Guld medlem Oprettet: 14-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 870 |
Funktioner
Tak(0)
|
hvis det er 'navnet' som står under "friends" kategorien så et mit id:
Nekolas af spil har jeg F1 og call of duty 3. men skal lige siges at jeg gider ikke spille F1 online med driving aids på (ihvertfald med steering og braking aids.. det jo ikke en selv der spiller så :P ) også får jeg (forhåbenligt) motorstorm om et par dage EDIT: F1 Call of Duty 3 Call of Duty 4 Motorstorm Assassin's Creed Guitar Hero 3 Kane & Lynch Warhawk Uncharted Drakes Fortune spiller en hel del CoD 4 for tiden Redigeret af nekolas - 21-Januar-2008 kl. 17:57 |
|
iceman24
Guld medlem Oprettet: 27-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 938 |
Funktioner
Tak(0)
|
nogen der spiller DEF JAM:ICON ?? el. need for speed: carbon så er jeg klar mit online id er: dk_iceman
|
|
ChiefHansen
Bruger Oprettet: 20-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 51 |
Funktioner
Tak(0)
|
Mit ID er: hanZen Har følgende spil:
I add'er mig bare Redigeret af ChiefHansen - 29-Marts-2007 kl. 15:20 |
|
kenneth4200
Funktioner
Tak(0)
|
Hey alle. Har en hel masse på min liste, men der er aldig nogle på, eller også er de inde og spille motorstorm, og så når man prøver at gå der ind, siger den der er låst hmm... Skal vi ikke aftale en tid hver aften, som vi må kan mødes, og spille motorstorm ? vi kan jo oprette vores ejen server, kun for venner. Hvad siger i nogle friske ???
|
|
DonJensen
Guld medlem Oprettet: 13-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 841 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja i weekenden er jeg helt sikkert frisk :) |
|
Besvar | Side <1234 20> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |