|
PS3 opstartsproblemer |
Besvar |
Forfatter | |
lydemann
Bruger Oprettet: 27-Februar-2007 Sted: Vamdrup,Denmark Status: Offline Point: 124 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 02-August-2013 kl. 21:09 |
Jeg bruger normalt Harmony One til min Ps3, men nogle gange vil maskinen ikke slukke som den skal og jeg må så slukke den på Ps3. Nu er den så gået i baglås og vil ikke starte mere. Den skriver at filsystemet er beskadiget og vil genoprette. Den når så til 42% og venter lidt så stopper den ved 48% , efter ca 5-6 min.fortsætter den til de 100% men slukker ikke. 2 gange har den startet op med startmelodien men starter så igen med at skrive at filsystemet er defekt og genoprettelse finder sted. Det har den gjort nu 6- 7 gange og jeg tør ikke slukke den manuel mere. Er der nogen der ved hvad man gør. Skal der en ny harddisk til eller hvad. Og i tilfælde hvordan får man sit filsystem tilbage. Please help
Redigeret af lydemann - 03-August-2013 kl. 09:12 |
|
Looklight
Bruger Oprettet: 09-December-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 126 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg tror du skal ha dig et nyt HDD.
http://www.gamefront.com/how-to-upgrade-or-replace-your-ps3-hard-drive/ |
|
Panasonic TH-42PZ85
Panasonic DMP-BD55 Kiss VR-588 Onkyo TX-SR706 PS3 m500Gb hdd Focal Sib XL 5.1 |
|
zulfo
Moderator gruppe Branchemedlem Oprettet: 05-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3701 |
Funktioner
Tak(0)
|
En ny HD skal der vist til.
Når du sætter den nye disk i (og det tager 2 minutter og er 100% ufarligt) skal du enten have en Blurayskive hvor den nyeste firmware er på, eller downloade den til en USB-disk, som du sætter i en af USB portene på PS3'en. Så går resten af sig selv... Dine Savegames osv. er dog lost, med mindre du har synkroniseret med "skyen", og dine downloads er også væk - men de kan jo alle hentes fra Storen igen. Jeg har lige være det hele igennem, og satte en 750Gbyte disk i min, og jeg var kørende efter vel 30 minutter.
|
|
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
|
lydemann
Bruger Oprettet: 27-Februar-2007 Sted: Vamdrup,Denmark Status: Offline Point: 124 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja jeg var egentlig klar over det og jeg har allerede sat en ny ind. Tak for svaret.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |