|
|
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
Jamen så kører den også i min... lavede lige en kort beskrivelse af arbejdsgangen omkring udskiftningen her
|
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
Jakobivic ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Juli-2007 Status: Offline Point: 60 |
![]() |
Så lige en gang mere for tumpen... Skal lydinstillingen stå på bitstream både for DVD og BD? Ved L-PCM bliver ex. DTSHD-MA afspillet, hvorimod ved bitstream er det kun DTS når jeg sætter en BD på... |
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
Jeg havde prøvet at hente et demospil til husets små beboere rub a duck tror jeg nok det hed... og ender op i sort skærm og ukontaktbar ps3 hver gang jeg prøver at starte det... har prøvet at hente den 3 gange nu (også efter update) nu er det ved at udvikle sig til et princip.. kan i andre få den til at køre??, hentet fra ps3 store. Hvor finder i andre jeres demospil o.lign? |
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
sauron ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 315 |
![]() |
ruber duck duet heller aldrig hos mig. måtte genstarte ps3'ern hvergang jeg prøvet
|
|
pioneer lx5090(ISF kalibreret)
onkyo tx-sr705( kalibreret af otto) B&W dm602 toshipa hd-30 ps3 xbox 360 wii |
|
![]() |
|
John Difool ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 30-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 25 |
![]() |
Det virker fint her, hver gang niecerne er på besøg.
Har ikke haft problemer med noget af det jeg har hentet. |
|
![]() |
|
![]() |
btw er der nogle der ved hvordan man slår denne besked fra i internetbrowseren på ps3 "ønsker du at køre denne plugin" (tror jeg nok det var) også er det klik ja/nej.. og den popper rimeligt tit op på feks netaviser og sådan.. John: hvilken ps3 har du? en 60gb eller en 40gb? Redigeret af rhsin - 16-Maj-2008 kl. 20:26 |
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
Kief ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: København Status: Offline Point: 2323 |
![]() |
Virker heller ikke her.... |
|
Mvh.
Casper |
|
![]() |
|
Danish_Z ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Juli-2007 Status: Offline Point: 54 |
![]() |
Skal man ikke bare ændre konsollen til engelsk når man skal spille rub a duck? mener i hvert det var det jeg i sin tid gjorde :)
|
|
![]() |
|
John Difool ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 30-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 25 |
![]() |
Jeg har en 40gb version.
Kører med systemsproget på engelsk, så det det lyder som en løsning? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |