|
PS3 på B&O MX/Avant? |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2830 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nej det har jeg desværre ikke, men har prøvet PS3'en på et andet CRT TV (mener det var et Sony) - Synes ikke at det var nogen større success tekst osv. egner sig ikke så godt til at blive skaleret. Ville personligt heller spille PS3 på et helt billigt LCD TV end på et CRT.
|
|
![]() |
|
LasseKilde ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-December-2011 Status: Offline Point: 96 |
Min svoger bruger sin PS3, på mit gamle Pioneer RPCRT, og det med et ganske godt resultat syntes jeg. Jeg syntes dog han burde skaffe sig et RGB scart kabel, da jeg ved det kan se bedre ud. Men nej det er ikke lige så godt som mit SXRD tv eller mange plasmaer, men jeg mener stadig det kan klare sig mod helt billige lcd skærme.
|
|
![]() |
|
LasseKilde ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-December-2011 Status: Offline Point: 96 |
Har du fået tv'et endnu, og fået afprøvet det?
|
|
![]() |
|
Master_Geek ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 633 |
Hej
Nej for først TV sidste weekend denne måned, det skal hentes på Frederiksberg så det skulle lige passe sammen med en weekend tur.
Er der nogen af jer der ved om man skal indstille noget bestemt eller gøre noget bestemt når man tilslutter RGB kabel til en PS3 som før har kørt med HDMI?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |