recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - PS3 på B&O MX/Avant?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

PS3 på B&O MX/Avant?

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Marts-2007
Status: Offline
Point: 2830
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2012 kl. 15:00
Nej det har jeg desværre ikke, men har prøvet PS3'en på et andet CRT TV (mener det var et Sony) - Synes ikke at det var nogen større success tekst osv. egner sig ikke så godt til at blive skaleret. Ville personligt heller spille PS3 på et helt billigt LCD TV end på et CRT.
Til top
LasseKilde Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 27-December-2011
Point: 96
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér LasseKilde Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2012 kl. 19:41
Min svoger bruger sin PS3, på mit gamle Pioneer RPCRT, og det med et ganske godt resultat syntes jeg. Jeg syntes dog han burde skaffe sig et RGB scart kabel, da jeg ved det kan se bedre ud. Men nej det er ikke lige så godt som mit SXRD tv eller mange plasmaer, men jeg mener stadig det kan klare sig mod helt billige lcd skærme.
Til top
LasseKilde Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 27-December-2011
Point: 96
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér LasseKilde Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2012 kl. 19:42
Har du fået tv'et endnu, og fået afprøvet det?
Til top
Master_Geek Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Maj-2009
Sted: Denmark
Point: 633
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Master_Geek Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2012 kl. 20:38
Hej

Nej for først TV sidste weekend denne måned, det skal hentes på Frederiksberg så det skulle lige passe sammen med en weekend tur.

Er der nogen af jer der ved om man skal indstille noget bestemt eller gøre noget bestemt når man tilslutter RGB kabel til en PS3 som før har kørt med HDMI?
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu