|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
A_Nielsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 754 |
![]() |
Jeg er rimelig sikker på, at det blot er HDCP der skal opfyldes.
|
|
|
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
bare computerskærmen har understøttelse af HDCP, kan alt tilsluttes.
Computerskærme fås efterhånden også med HDMI stik. De er bare ikke så gode til tv (sd materiale), det er jo heller ikke det de er bygget til. |
|
![]() |
|
rigo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-December-2006 Sted: Slangerup, DK Status: Offline Point: 763 |
![]() |
Det kan så undre at jeg godt kan afspille en DVD film når skærmen er tilsluttet min pc. |
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
DVD bruger ikke HDCP som kopi sikring, kun HD materiale
|
|
![]() |
|
rigo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-December-2006 Sted: Slangerup, DK Status: Offline Point: 763 |
![]() |
Det giver ikke helt mening hvis man læser denne: |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |