recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - PS3 PlayTV forkert tid i program guiden
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPS3 PlayTV forkert tid i program guiden

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
mosbek Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 08-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 66
Direkte link til dette indlæg Emne: PS3 PlayTV forkert tid i program guiden
    Sendt: 04-Juli-2009 kl. 16:06

Hej

Jeg har netop fået en PS3 PlayTV og det ser umiddelbart ud til at spille (i hvert fald med mpeg2 kanaler...). Men jeg har et problem med program  guiden, som viser alle tidspunkter forkert med 2 timers forskydning. PS3'ens tid er sat via internettet og viser tiden korrekt, men i PlayTV er tiden 2 timer bagud.

Jeg har i et tidl. indlæg her på recordere læst, at det skulle være løst med version 1.01, men jeg har opdateret PlayTV til nyeste version 1.10 (og bruger PS3 firmware 2.80) UDEN at dte har hjulpet.

Andre der har problemer med det eller har gode ideer til løsning? (udover at vente på en opdatering fra Sony)

Til top
rapsacdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-Januar-2007
Sted: Rødovre
Point: 636
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juli-2009 kl. 17:51
det var også et problem jeg havde i starten men fik det løst. Jeg er dog ikke i nærheden af min ps3 og kan derfor ikke lige lege med det og finde ud af hvordan. Men det kan altså ordnes, så rod du bare lidt rundt i menuen og det vil lykkes
Til top
lalf Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 16-Januar-2009
Point: 38
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juli-2009 kl. 18:33
Lyder som om du skal skifte tidszonen inde i PlayTV.

Prøv at se her - måske kan det give lidt inspiration til, hvordan det gøres:
http://community.eu.playstation.com/playstationeu/board/mess age?board.id=bANZ_PS3_general&message.id=38953

/lalf

Oprindeligt skrevet af mosbek mosbek skrev:

Hej

Jeg har netop fået en PS3 PlayTV og det ser umiddelbart ud til at spille (i hvert fald med mpeg2 kanaler...). Men jeg har et problem med program  guiden, som viser alle tidspunkter forkert med 2 timers forskydning. PS3'ens tid er sat via internettet og viser tiden korrekt, men i PlayTV er tiden 2 timer bagud.

Jeg har i et tidl. indlæg her på recordere læst, at det skulle være løst med version 1.01, men jeg har opdateret PlayTV til nyeste version 1.10 (og bruger PS3 firmware 2.80) UDEN at dte har hjulpet.

Andre der har problemer med det eller har gode ideer til løsning? (udover at vente på en opdatering fra Sony)

Til top
L'er Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-September-2008
Sted: Kolding
Point: 1228
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juli-2009 kl. 21:35
Jeg har også et problem med det lige nu, men det har altid virket før. Måske det bare er en lille midlertidig fejl?
Pioneer PDP-LX5090
PS3 60GB og PS5
Onkyo TX-NR656
HarboSAT10
HarboSUB10
Nintendo Wii U
Til top
B-CLG Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-April-2009
Point: 655
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juli-2009 kl. 14:30
Havde problemet, skiftede vistnok zonesettings i play tv lidt frem og tilbage, eller opdaterede og så kom det på plads.
Til top
mosbek Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 08-September-2006
Sted: Denmark
Point: 66
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juli-2009 kl. 22:35

Oprindeligt skrevet af B-CLG B-CLG skrev:

Havde problemet, skiftede vistnok zonesettings i play tv lidt frem og tilbage, eller opdaterede og så kom det på plads.

Og det virker stadigvæk, også med den nye 1.10 opdatering af PlayTV (og evt. firmware vers 2.80)? Jeg har fundet en del på nettet som HAR haft det til at virke, men hvor det ikke virker længere...

Til top
B-CLG Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-April-2009
Point: 655
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juli-2009 kl. 11:04
Oprindeligt skrevet af mosbek mosbek skrev:

Og det virker stadigvæk, også med den nye 1.10 opdatering af PlayTV (og evt. firmware vers 2.80)? Jeg har fundet en del på nettet som HAR haft det til at virke, men hvor det ikke virker længere...

Ja, jeg benytter disse nyeste versioner. Lidt pinligt at jeg ikke helt kan huske præcist hvad jeg gjorde for at få tingene til at virke, men jeg mener at jeg begyndte med at checke selve PS3 sommertidsindstillinger (benyttes)
Jeg kom vist også rundt om en geninstallering af PlayTV og muligvis firmwareopdatering inden jeg kørte opsætningen. Forsøgte vist med flere lande-valg. Bor i København og tager derfor også 7 svenske kanaler.
Jeg kan ikke se hvilket land der er valgt uden at "åbne" for opsætningsændringer, så jeg kan ikke sige hvor jeg endte.

/B

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu