|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Bitnissen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 117 |
![]() |
Nu har jeg købt en ny, men den gamle står stadig under skrivebordet og ser trist ud... Men hvad er det lige som i kan i Horsens? Jeg fandt aldrig nogen her på Sjælland som kunne klare et Red/Yellow light of dead. Men du kunne jo være spændende nok, hvis den kunne redes for en billig penge... /Tommy |
|
![]() |
|
mikkel.lund ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-August-2011 Sted: Sisimiut, GL Status: Offline Point: 27 |
![]() |
Off-topic, Har et SONY KDL-46X3500, der er gået død, og havde helt afskrevet det. Havde glemt, at vi da har Indbo+ forsikring, som også dækker funktionsfejl på elektronik, så fejlen er hermed meldt til forsikringsselskabet. Var jeg ikke stødt på denne tråd, havde jeg ikke fået meldt skaden.
Kom ikke og sig, at man ikke kan blive klogere / få fikse idéer af at læse tråde her på recordere.dk
|
|
![]() |
|
Bitnissen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 117 |
![]() |
Næ, jeg fik også 400 kroner ud af Alka. Det var ikke så meget, men maskinen var 3 år gammel, og så trak selvrisikoen en del fra.
Men jeg havde heller ikke fået de 400 kr, hvis jeg ikke havde fået tippet her. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |