recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - PS3 sendt til rep
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPS3 sendt til rep

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Frank Kobberø Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 16-November-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 32
Direkte link til dette indlæg Emne: PS3 sendt til rep
    Sendt: 07-April-2009 kl. 10:16

Har sendt min PS3 til rep hos fona, min er ca 11/2 gammel, defekt drev, de har nu haft den over 3 uger, er der nogen der har haft samme broblem, og hvad gør sony, sætter de nyt drev i eller ombytter de den måske.Min er den første med 60gb.

MVH Frank K Jensen.

Til top
Klondike Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-Marts-2008
Status: Offline
Point: 1215
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2009 kl. 11:19

Tjae du har vel krav på at få en 60 GB tilbage, da det jo er den enste der er bagudkombatibel med PS2 spil. Lige hvad de helt præcist gør skal jeg ikke gøre mig klog på.

Men hvis de ikke kan levere en 60 GB, bør du få en eller anden form for kompensation. Jeg mener der var nogle på et andet forum der sagde, de havde fået tilbudt en helt ny 80 GB med ny garanti og det hele.

Til top
Frank Kobberø Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 16-November-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 32
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2009 kl. 12:16

Ja det er jo bare at vente på hvad de finder på, godt nok lang tid de er om at finde ud af det, men tak for svaret.

Frank.

Til top
Frank Kobberø Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 16-November-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 32
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2009 kl. 12:53
Oprindeligt skrevet af Klondike Klondike skrev:

Tjae du har vel krav på at få en 60 GB tilbage, da det jo er den enste der er bagudkombatibel med PS2 spil. Lige hvad de helt præcist gør skal jeg ikke gøre mig klog på.

Men hvis de ikke kan levere en 60 GB, bør du få en eller anden form for kompensation. Jeg mener der var nogle på et andet forum der sagde, de havde fået tilbudt en helt ny 80 GB med ny garanti og det hele.

Til top
InSideYou Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 12-Marts-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 42
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-April-2009 kl. 11:33
jeg tror da de fikser den ;) men giv os en update.. :)
Til top
dj_jellyfelz Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 03-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 111
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-April-2009 kl. 12:22
Jeg havde os min til rep ved fona, det kun fem uger før jeg fik en ny. og måtte henvende mig 6 gange. først fik jeg at vide de ikk havde fået delene hjem endnu derfor tog det tid, men pludselig skulle jeg så ha en ny. det tog så yderligere tid at få mit spil tilbage som sad i den. virkelig det ringeste service forløb jeg nogensinde har været ude for. Det vil tage alt for lang tid at forklare processen. Men handler aldrig i Fona igen. dette hva min anden gang jeg handlede der, og anden gang der hva problemer.

Philips 47PFL9632D/10
Phillips SRU8015
Dali Ikon 7
Dali Vokal 2 Center
Dali W2 Bag
Audio Pro Evidence MKII Sub
Samsung SMT-H3106PVR
Harman Kardon AVR 630
Denon Pladespiller
PS3
Til top
Frank Kobberø Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 16-November-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 32
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-April-2009 kl. 14:42

Har talt med Fona i dag, som oplyser, at jeg får en fabriksny 60 Gb efter påske med ny garanti. Har også talt med Nordisk Film angående min PS3, da det jo er dem, der har service på maskinen. Fona sagde, at de havde indgået en forholdsvis ny aftale med Nordisk Film, som indebærer, at ingen maskiner bliver repareret men ombyttet. Om dette så holder vand ved jeg jo ikke før efter påske, men skal nok holde jer opdateret.

God påske fra Frank

Til top
Datamax Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 04-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 402
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-April-2009 kl. 17:57

Alle maskiner bliver ombyttet til en ny, du får ikke din org gamle maskine retur.

Du må IKKE sende den ind med spil i maskinen, kan dette dog ikke fjernes skal der gøres særlig opmærksom på dette fra din side og fra fonas side til nordisk film, vil opfordre alle til at mærke dette på forsiden af Jeres plastation med en lille lab påsat med tape.

ALT indhold på Jeres maskiner(hardisk) går tabt ved rep der er intet at gøre

Der er 1 år garanti på en playstation, dog 2år ved køb i elgiganten slut.

Der må IKKE leveres tilbehør med til playstation ved rep medmindre det er defekt, butikkerne må ikke modtage det og det må ikke medsendes til rep.

Maskinen skal sendes retur til butikken hvor den er solgt, kan ikke sendes til din adr. 



Redigeret af Datamax - 08-April-2009 kl. 18:00
     CASH IS KING
3840x2160"2:2"3:3
Til top
DarkHelmet Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Oktober-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 508
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-April-2009 kl. 19:06
Vi sendte vores ind. 1.5 uge sender blev vi tilbudt en ny maskine, da de ikke kunne skaffe rep dele til vores 60 gigabyte version.

Vi fik ombyttet vores til en 160 gigabyte.

Bliver du tilbudt en ny maskine, så tag imod det.
Ny garanti og fx min Orange Box virker perfekt nu, ydermere støjer den nada, og selv efter flere timers spil er den ikke varm - overhovedet.

Mvh Dan
Til top
Frank Kobberø Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 16-November-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 32
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2009 kl. 11:18
Ja nu må vi se hvad der sker, som skrevet er min 1 1/2 år gammel, og fona sagde ikke noget om der ikke måtte være noget på harddisken da den blev afleveret.Spændt på hvornår jeg får en ny maskine.Frank
Til top
Mathias Bøgh Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 10-April-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 203
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2009 kl. 19:34
Jeg skal selv til at have min PS3 til reperation, men
hvordan foregår det når den er købt igennem Coolshop?
Skal jeg bare kontakte dem, og så giver de mig en
adresse, eller...?
Til top
Frank Kobberø Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 16-November-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 32
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2009 kl. 10:07

Du skal jo nok sende den til dem der har solgt den til dig.

Frank.

Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu