recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - PS3 Slim vil ikke afspille Rambo 4!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPS3 Slim vil ikke afspille Rambo 4!

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
SLETTET_20120103 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 6191
Direkte link til dette indlæg Emne: PS3 Slim vil ikke afspille Rambo 4!
    Sendt: 19-September-2010 kl. 14:34
Har oplevet noget underligt. Jeg kan ikke få min PS3 til at afspille ovenstående film - andre vil den gerne.

Den kommer ind til skærmen med ophavsrettighederne og så går den i sort skærm. Jeg kan ikke spole eller vælge noget som helst. Tidslinien viser den som en tom disk "0:00:00/0:00:00". Den har afspillet den før, og disken har altid været inde i org. emballage når den ikke er i brug.

Firmwaren på PS3'eren er 3.41. Jeg vil helst ikke opdatere grundet Jailbreak, som jeg gerne vil undersøge.
Til top
larsen_mgeic Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-Juli-2009
Sted: Esbjerg
Point: 1315
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2010 kl. 15:30
Jeg har selv oplevet det samme med en dansk film. Jeg driblede så ned i Block buster og lejede en anden udgave, men lige lidt hjalp det. Jeg kom aldrig videre end det, for 3. gang jeg var der nede, endte det med at jeg lejede noget andet. Vildt underligt, så du må endelig give lyd hvis du finder en løsning.
Til top
larsen_mgeic Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-Juli-2009
Sted: Esbjerg
Point: 1315
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2010 kl. 15:32
Jeg fik læst med et halvt øje, og så ikke at den havde afspillet den før. Min fejl - så ved jeg desværre ikke hvad du kan gøre, når du ikke vil opdatere den.
Til top
Mathias Bøgh Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 10-April-2009
Sted: Denmark
Point: 203
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2010 kl. 20:53
Er det på blu ray? Har du prøvet at afspille andre blu ray film?
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu