recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - PS3 som anlæg?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPS3 som anlæg?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Steen2000 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 632
Direkte link til dette indlæg Emne: PS3 som anlæg?
    Sendt: 23-November-2010 kl. 13:04
Hmm. Er lige nu i overvejelser om jeg skal købe Wii eller PS3 med Move til mine unger på 5 år (pige), 5 år (dreng), 7 år (dreng) - .... ja tæt ikk DeadDead LOL

Der er jo noget der taler for Wii mht. pris og adgang til børnespil etc.

Men jeg forstår jo at PS3 har Bluray. Jeg påtænker at udskifte vores nuværende home cinema anyway.
Spørgsmål: Kan man koble en soundbar med FM radio sammen med en PS3 og så på den måde få anlæg/surroundlyd i stuen? Hvis man på den måde kan få et "home cinema anlæg" med Blue Ray og dog lyd kunne det jo være en vej.
Til top
OTol Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 05-Marts-2006
Status: Offline
Point: 253
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2010 kl. 22:58
Hvis du holder dig til Sony virker det fint sammen. Om andre mærker virker sammen ved jeg ikke.
Min Plystation og mit Sony home cinema anlæg er blot koblet til min Sony fladskærm med HDMI kabler, og alt hvad jeg laver (Spil, BlueRay) kommer ud med en fantastisk lyd gennem mit home cinema anlæg.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu