recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > DVD afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ps3 som dvd afspiller
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPs3 som dvd afspiller

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
wolle6 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 17-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 14
Direkte link til dette indlæg Emne: Ps3 som dvd afspiller
    Sendt: 17-September-2007 kl. 22:20
Er der nogen der har erfaringer med at bruge en Playstation 3 som dvd afspiller. Jeg er ifærd med at købe et nyt tv, og og skal i den forbindelse også have ny dvd afspiller, og knægten har forslået en Ps3 til formålet. Men er kvaliteten god nok, og er den også lydløs nok.
Til top
sehested Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 08-Juni-2006
Point: 261
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2007 kl. 22:52

Jeg bruger min PS3 som dvd-afspiler og det gør den meget fint. Eneste man bare skal huske hvis man vil bruge PS3 som dvd-afspiler er at få købt en fjernbetjening til den for at bruge controlleren til det er lidt bøvet syntes jeg.

Nogle mener den larmer meget når man afspiller dvd, men jeg har ikke følt mig generet af den når filmen spiller for der er jo lyd stort set hele tiden. Men selvfølgelig kommer det an på hvor følsom man er.

an får samtidig så meget andet i PS3 så jeg er super glad for min som bliver brugt til alt medie halløj i stuen.

Til top
klander Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Juni-2004
Point: 812
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2007 kl. 23:02
PS3 er rigtig god som DVD afspiller, du skal have en meget dyr DVD afspiller før den kommer i nærheden af PS3, ang: støj det kommer an på hvor heldig du er med at få en der "lydløs". Min larmer ikke mere end min HD optager, det vil sige at på 2,5-3 m kan man ikke hører den, men der er andre lamer en del mere. Det kan du læse om i forumet
Med Venlig Hilsen

Kurt

Til top
Runem Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 02-December-2005
Point: 69
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-November-2007 kl. 18:20
Oprindeligt skrevet af sehested sehested skrev:

Jeg bruger min PS3 som dvd-afspiler og det gør den meget fint. Eneste man bare skal huske hvis man vil bruge PS3 som dvd-afspiler er at få købt en fjernbetjening til den for at bruge controlleren til det er lidt bøvet syntes jeg.

Nogle mener den larmer meget når man afspiller dvd, men jeg har ikke følt mig generet af den når filmen spiller for der er jo lyd stort set hele tiden. Men selvfølgelig kommer det an på hvor følsom man er.

an får samtidig så meget andet i PS3 så jeg er super glad for min som bliver brugt til alt medie halløj i stuen.

Snakker lige med da jeg overvejer at købe PS3 - som BR og DVD afspiller.

Den fjernbetjening er jo BT - kan den så række igennem en lukket skabslåge .. nogen der ved det?

Som DVD-player - kan PS3 - upscalere til valgfrit 720p/1080i/1080p?

Mvh.
Rune
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu