recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - PS3 som komplet PVR...?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPS3 som komplet PVR...?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Rakola Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 28-Juli-2007
Status: Offline
Point: 41
Direkte link til dette indlæg Emne: PS3 som komplet PVR...?
    Sendt: 04-Juni-2008 kl. 12:27
Jeg har læst en hel del om muligheden for at bruge PS3'en som PVR. Playtv kommer jo inden så længe og det skal da prøves, selvom det indtil videre kun er dvb-t som understøttes.

En anden og for mig, vigtigere ting er muligheden for at afspille mine divx film på ps3'en fra min NAS. (WD-Netcenter)

Jeg bruger twonky og ved at den ihvertfald ikke understøtter afspilning af divx etc. på ps3'en.
Jeg kan altså enten kopiere filmen til ps3'ens harddisk og spille den derfra eller starte tversity på computeren og streame fra den til ps3'en.
Det er jeg jo ikke helt tilfreds med!

Findes der ikke et program der kan installeres på NAS'en (ipk) og som kan streame mine film i et sprog som ps3'en kan forstå?

Er jo ved at noget træt af at skulle have alle mulige andre bokse stående ved siden af tv'et til at håndtere småting som ps3'en snildt kunne klare og burde...!

Vh Rasmus

Redigeret af Rakola - 04-Juni-2008 kl. 12:44
Til top
bcravn Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 28-December-2006
Sted: Denmark
Point: 216
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2008 kl. 10:39
Hvorfor har du også et NAS der ikke vil streame divx filer? Så længe den ikke skal lave nogen konvertering, burde den da være ligeglad med format -og ps3'en afspiller jo de fleste former for divx encodede filer (af nyere version)
/Bjarke
Til top
skipper Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 25-Maj-2006
Sted: Denmark
Point: 191
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2008 kl. 10:47
forkert tråd

/Skipper