|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
sovedyret ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 07-Februar-2006 Status: Offline Point: 45 |
![]() Sendt: 07-November-2008 kl. 20:14 |
Hejsa..
Efter at have hentet og installeret den nyeste software opdatering, kan min ps3 lige pludselig ikke finde min computer mere.. Har ikke ændret noget i WMP11 indstillingerne, og har sat computeren til at dele alle mine filer, men lige lidt hjælper det.. Andre der har samme problemer eller har en løsning? |
|
![]() |
|
Klondike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Status: Offline Point: 1215 |
![]() |
Måske en firewall der blokerer ? |
|
![]() |
|
Hogarth ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 231 |
![]() |
Prøv at slette Wmp 11, og så geninstallere det igen.. Det virket for mig.. |
|
![]() |
|
Bjerrehuus ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 327 |
![]() |
Fortæl ENDELIG hvordan du gør det??? Umuligt for mig, i Vista... |
|
![]() |
|
fumper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1062 |
![]() |
Kan det være noget så banalt som at der er nogle ip adresser der er skiftet? den har snydt mig et par gange, før jeg fik låst alt fast med statiske ip'er
|
|
Sony 40D3000|Sony Hxd-870|Xbox-360 m hd-dvd drev|Harman Kardon DVD-31
Lintronic 238 med Beo5!|Qnap209Pro 500gb|PS3 Hjemmebio |
|
![]() |
|
Hogarth ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 231 |
![]() |
kender desværre ikke noget til vista, men kan du ikke bare fjerne programmet som alt andet under kontrolpanel..?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |