recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - PS3, som stopper i billed så vel som lyd?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPS3, som stopper i billed så vel som lyd?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Naite22 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 25-Oktober-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 130
Direkte link til dette indlæg Emne: PS3, som stopper i billed så vel som lyd?
    Sendt: 28-August-2008 kl. 20:37

... Har andre af jer oplevet det når i ser BluRay film derpå? Jeg har haft min PS3 i små to måneder og så begynder den og lave sådan et nummer, allerede!?

Den Hakker/stopper i billed OG lyd ind imellem, nogle gange er det slemmere end andre gange, og mange gange sker det hyppigt efter hinanden... Nogle gange falder lyden helt ud! Nogle gange kommer der et halvhøjt KLIK! fra en vilkårlig højtaler (ud af de 5 der nu engang er). Det er pisse irriterende og det er ikke engang fordi jeg ser så forfærdeligt meget blu-ray film derpå, i disse tider.

Har andre af jer prøvet noget lignende og i så fald, hvad gjorde I??? Er der et simpelt trick man kan ordne det på (regner jeg ikke med), eller skal jeg virkelig til og slæbe min PS3 op i Fona for at få skidtet repareret!?

Til top
Klondike Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Marts-2008
Status: Offline
Point: 1215
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-August-2008 kl. 09:00

Du kan da lige prøve følgende inden du sender den til rep.

Prøv at chekke kabler og stik, sidder de 100 % fast ? Prøv evt at bruge nogle andre Kabler / indgange i dit system.

Er det ved forskelige film den gør det, eller kun en bestemt ?

Hvis ovenstående ikke hjælper, ja så lyder det da som om det er PS3'en der er defekt. Det er ivertfald ikke normalt, at den gør sådan.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu