|
|
Besvar ![]() |
Side <1234 5> |
Forfatter | |
mstoft ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 433 |
![]() |
Hvilke 1080p spil kan I anbefale? Jeg var skuffet over Motorstorm og Fall of man, så nu kunne jeg godt tænke mig at sigte efter noget high res.
|
|
![]() |
|
Mike S. ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2909 |
![]() |
1080p spil - hmm... Det lyder banalt men et spil som Super Stardust HD viser virkelige hvor mange detajler og farver etc. det er muligt at presse ud
|
|
Zaptor Motorola
40" SonyX3500 40" Samsung F71 NAD L76 surround med Dali En skærm er et panel hvortil man putter input ind i... |
|
![]() |
|
nekolas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 870 |
![]() |
jeg har faktisk ikke hørt om en stor udgivelse der skulle være 1080p? (med stor udgivelse mener jeg -koster 500-600,- på bluray disk i danmark- udgivelse)
|
|
![]() |
|
Trepel-L ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 18 |
![]() |
Syndes du ska tjække Heavenly Sword ud, det køre godt nok ikke i 1080p men det er aligevel et af di smukkeste spil der er på market lige nu til ps3. http://www.gamesradar.com/us/ps3/game/images/index.jsp?relea seId=20060322152838527049&page=1 Ellers må du vente til Unreal Tournament 3 som kommer den 30 november.! Redigeret af Trepel-L - 27-September-2007 kl. 23:57 |
|
![]() |
|
TapeConnection2 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 102 |
![]() |
Har lige hentet demoen til EA's 'SKATE' på US playstation store.. hold *%#* hvor er det spil bare fedt.. Det er det absolut mest realistiske bud på et skateboard spil nogensinde.. jeg glæder mig SÅ meget til at købe den fulde version. Hvis man har fået nok af den uendelige række af Tony Hawk titler, er det SKATE man skal satse på.
|
|
![]() |
|
Pade2204 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Maj-2005 Status: Offline Point: 1048 |
![]() |
SKATE er udkommet fredag !
|
|
![]() |
|
Trepel-L ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 18 |
![]() |
Ja, som Pade2204 siger så er skate udkommet den 24 september.! Men det er godt nok kun i the big U.S.A. Vi dødelige europæere må vente til 11 oktober.! Så vis du ikke kan vente så længe, så må du en tur på nettet og købe den amerikanske udgave af spillet.! |
|
![]() |
|
TapeConnection2 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 102 |
![]() |
Dang.. nå, jeg må hellere bare væbne mig med tålmodighed.. Hvis jeg køber det over nettet, ender det nok alligevel med at det først er her omkring den dato.
Efter at have skatet i 12 år er det superfedt at kunne få en oplevelse der ligger så tæt på virkeligheden, på en spillekonsol. ![]() |
|
![]() |
|
jobs ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-Juli-2007 Status: Offline Point: 182 |
![]() |
![]() |
|
mstoft ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 433 |
![]() |
Jeg tillader mig at benytte en ældre tråd til mit spørgsmål:
Jeg kan ikke finde ud af om jeg skal have fat i Tekken eller Virtua Fighter? Den slags hører sig til når man har rødderne på besøg. Nogen som har prøvet begge? |
|
![]() |
|
Halsted ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1086 |
![]() |
Jeg har selvfølgelig spillet Tekken 5 fra PS store. Virtua Fighter lånte jeg på frb biblotek. Det var ikke min kop tee, jeg syntes Tekken er federe, bare min smag Jeg har ikke set Tekken 6 men det skulle være ret fedt! /Halsted |
|
![]() |
|
![]() |
Hvad er der er deciderede forskelle på de to?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |