|
|
Besvar ![]() |
Side <12345> |
Forfatter | |
SLETTET_20120103 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
![]() |
Jeg kan kun snakke om mine erfaringer med tekken 4+5 vs VF4: Begge er meget fede, på hver sin måde. Det som tiltaler mig i tekken serien er, at jeg har været med helt fra tekken 2, som jeg har spillet meget. Tekken er efter min mening en spilserie hvor tingene går meget hurtigere end med VF4. Resultatet er, at tekken efter min mening er federe da der kan opbygges en hektisk stemning når man kan afgøre en kamp på 5 sekunder, fremfor at skulle vente 5 sekunder på at animationen fra etn saltomolate fra VF4 er færdig. Fordelen ved vf4 er dog, at jeg ikke kan lade være med at sidde og kigge nøje efter når Venessa laver et knæ i maven op ad rækværket, hvorefter hun kaster modstanderen i gulvet. Derfor må konklusionen være: |
|
![]() |
|
agger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1222 |
![]() |
hej hvordan er det med hd gran turismo kommer den ikke ???.den kumnne jeg godt tænke mig. hilsen agger |
|
![]() |
|
micker ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 356 |
![]() |
der er ingen release date på gran turismo hd på coolshop.dk, men screenshots og video fra spillet ser utrolig fedt ud, jeg fandt nogle HD trailere fra spillet og det ser virkelig fedt ud!
jeg kan dog kun finde nogle få screens og low res trailere lige pt. Screens: http://www.gamereactor.dk/nyheder/66025/E3%3A+Gran+Turismo+5 /?sid=905df0f801feb1277528856a286128f1 trailer: http://www.gamereactor.dk/grtv/?id=1108 |
|
Panasonic TH42PX70
Denon / B&W 800 bio PS3 |
|
![]() |
|
Quarker ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 220 |
![]() |
Der er noget at glæde sig til når Grand Turismo 5 kommer: http://www.playstadium.dk/2007/10/16/gran-turismo-prologue-v s-virkeligheden/ |
|
![]() |
|
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
![]() |
Har nogle af jer prøvet den Ratchet & Clank demo man kan hente på US store endnu???
Glæder mig så meget til det spil. ![]() Det holder 100% det spil. Simpelthen genialt. Var helt forundret over alle de ting som sker konstant på skærmen, er jo en fryd for øjet. For morsomt man kan smide en Groove-A-Tron bombe, så fjenderne begynder at danse ![]() Kan godt være PS3'en ikke har de store killer titler lige nu. Men det her tror jeg kommer til at være en bombe ![]() |
|
![]() |
|
HeartWare ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4804 |
![]() |
Hvordan kommer man på US Store med en EU PS3???
|
|
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
|
![]() |
|
rigo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-December-2006 Sted: Slangerup, DK Status: Offline Point: 763 |
![]() |
Ja hvordan...?
|
|
![]() |
|
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
![]() |
Prøv det her
1. Lav en ny bruger, ved menuen "Brugere" 2. Giv den et navn 3. Log ind på den nye bruger 4. Gå hen til menuen "Venner" og vælg "Sign Up for Playstation Network" 5. Følg trinene der til og huske at vælge, enten USA, Japan eller Hongkong som land 6. Når du kommer til adressen, så find på dit eget navn og adresse, men ved by vælg (hvis du har valgt USA): "New York", ved stat vælg: "New York" og brug følgende ZIP-code: "10080" Husk at have en mail, som du ikke har brugt til PSN. ![]() |
|
![]() |
|
Coolsmarti ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-Oktober-2007 Status: Offline Point: 163 |
![]() |
Dvs. Virtua Tennis 3 kan anbefales? Dengang jeg havde Sega Dreamcast, spillede jeg rigtig meget Virtua Tennis 2 og syntes det var mega fedt :)
|
|
Sony 65" A1 OLED
SONY ST-HT5000 Soundbar PS4 PRO |
|
![]() |
|
frimann85 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-Oktober-2007 Status: Offline Point: 168 |
![]() |
Det er ikke blevet dårligere med tiden og er også pænt! :)
|
|
![]() |
|
Coolsmarti ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-Oktober-2007 Status: Offline Point: 163 |
![]() |
Nu er det bestilt ... Og nu vil jeg smutte ned i Gamerush i Blockbuster og se om jeg kan bytte 'Motorstorm' og 'Resistance Fall Of Men' til noget andet spændende .. De titler synes jeg ikke der er det store ved ..
|
|
Sony 65" A1 OLED
SONY ST-HT5000 Soundbar PS4 PRO |
|
![]() |
|
Pade2204 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Maj-2005 Status: Offline Point: 1048 |
![]() |
Disse spil tager de fleste forretninger ikke mere retur (grundet starter pakken) - ej heller Blockbuster/GameRush |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |