recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - PS3 spil: anbefaling
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPS3 spil: anbefaling

Besvar Besvar Side  <1 2345>
Forfatter
Besked
Coolsmarti Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 18-Oktober-2007
Status: Offline
Point: 163
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2007 kl. 18:23
Hehe det fandt jeg ud af ;)

Nu har jeg prøvet at sætte dem til salg istedet, kan være nogen vil få glæde af dem :)

Ellers beholder jeg dem bare! :)
Sony 65" A1 OLED
SONY ST-HT5000 Soundbar
PS4 PRO
Til top
frimann85 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 22-Oktober-2007
Point: 168
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2007 kl. 09:09

Også utroligt de ikke laver pakken med et alternativ.. Say Fifa og Colin McRae Dirt i.e.

Jeg valgte at købe den lille udgave (40gb) til 3200 fordi jeg ingen grund så til at have de to spil stående og samle støv :)

Til top
jobs Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 26-Juli-2007
Point: 182
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2007 kl. 09:43
En kammerat købte hans PS3 i Bilka´Vejle og betalte 20,- oveni prisen på startpakken for at bytte Motorstorm og Resistance til Heavenly Sword og Ghost Recon(?).

Redigeret af jobs - 25-Oktober-2007 kl. 09:43
Til top
micker Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-Juni-2007
Sted: Denmark
Point: 356
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2007 kl. 10:22
frimann, må vi så hører om din 40 gb larmer, det er der vidst en del der godt kunne tænke sig at vide.

jobs, wow nice, det vidste jeg ikke var muligt.
Panasonic TH42PX70

Denon / B&W 800 bio

PS3
Til top
frimann85 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 22-Oktober-2007
Point: 168
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2007 kl. 10:53

jobs; Han har fået fat i den rigtige sælger må man sige :) De 20 kr. blev da nemt 1000 værd ;D

- Jeg har kun haft den tændt en enkelt gang, leder efter en ordentlig skærm at smide den til.. Er jo patetisk at benytte den på en gammel kasse ;P - Men jeg giver en update når jeg har haft den at køre et par timer!

Til top
Coolsmarti Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 18-Oktober-2007
Point: 163
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2007 kl. 13:00
Har spillet lidt Virtua Tennis 3 igår .. Synes det er rigtig fedt, kan kende mange ting fra 2'eren men stadig en del nyt :)
Sony 65" A1 OLED
SONY ST-HT5000 Soundbar
PS4 PRO
Til top
Halsted Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2006
Point: 1086
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Oktober-2007 kl. 10:55

Hej alle,

Jeg har købt NBA Live 08 og kan varmt anbefale det hvis man er til Basketball spil som ikke bare handler om at skyde på første og bedste chance men derimod foretrækker et spil som belønner at man kører forskellige strategiske spil til stærke 3 point skytter eller en stor stærk center som man isolerer.

På defense er der også forskellige strategiske træk som er gode i forskellige spilsituationer. Helbanepres, 2/3 banepres osv.

Det er et gennemført spil som har et godt gameplay med masser af fede moves og muligheder for at køre i dynasty mode hvor man skal styre et team frem, handle spillere osv.. Alt i alt et fedt spil.

/Halsted

Til top
rasmuslarsen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 07-September-2005
Point: 259
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Oktober-2007 kl. 11:09

Jeg har lige bestilt Skate efter jeg blev tryllebundet af demoen. Jeg har altid syntes godt om Tony Hawk spillene, men Skates nye unikke stryringssystem er et frisk pust til skateboard spilgenren. Jeg håber det er pengene værd.

Hvad spiller folk ellers herinde?

www.Flatpanels.dk - Guide til fladskærme
Til top
Halsted Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Oktober-2007 kl. 11:18

rasmuslarsen,

Jeg spiller også Skate demoen rigtig meget, den er herre fed!  Jeg har også overvejet at købe det meeen... der kommer også andet i November som er værd at vente på, Assassin's Creed f.eks. hvis det altså ikke bliver forsinket som der er rygter om på ps3fan

Der ud over spiller jeg Oblivion og Heavenly Sword. Hvad med dig?

/Halsted

Til top
rasmuslarsen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 07-September-2005
Point: 259
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Oktober-2007 kl. 14:13

Halsted: Jeg har sku ikke rigtig fået så mange spil hjem endnu. Jeg købte startpakken med Motorstorm og Resistance. Motorstorm har jeg spillet lidt, men ellers har det mest stået på Fifa 2008, som er det eneste spil jeg har købt separat. Det er sjovt fordi det er et spil man kan sidde mange omkring, så man kan udfordre alle gutterne.
Af demoerne fra PS Store har jeg brugt meget tid på førnævnte Skate, men også GT5 Prologue demoen - GT5 er den primære grund til at jeg har købt PS3, så det ser jeg naturligvis meget frem til.

Assassin's Creed ser meget lovende ud. Lidt á la Prince of Persia, som jeg finder ganske underholdende.

Derudover så satser jeg selv på at købe det nye Need for Speed og GTA4, når det kommer ud.

www.Flatpanels.dk - Guide til fladskærme
Til top
Mike S. Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-Juni-2006
Point: 2909
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Oktober-2007 kl. 15:30
Jeg har lige købt Rachet og Clank - nøj det er flot og sjovt. Lidt barnligt men humoren er kanon der i. Desværre tager midt job alt for meget tid fra min PS3.
Zaptor Motorola
40" SonyX3500
40" Samsung F71
NAD L76 surround med Dali
En skærm er et panel hvortil man putter input ind i...
Til top
Halsted Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Oktober-2007 kl. 17:01

Mike S.

Tell me about it Jeg rejser alt for meget da jeg er IT konsulent. Jeg gad også godt have mere tid til at spille.

Min kæreste syntes Ratchet and Clank var ok, måske det første spil til PS3 som ud over at henvende sig til børn også kan spilles af kvinder. 

rasmuslarsen,

Fifa 08 var en ok demo, jeg syntes bare styringen er ret kompliceret. Det tager en del tid at vende sig til det og forstå hvilke knapper der bruges henholdsvis til offence og defense.

/Halsted

Til top

Besvar Besvar Side  <1 2345>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu