|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
sickchild ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Maj-2008 Sted: næstved,Denmark Status: Offline Point: 801 |
![]() |
|
kan ikke lige huske vor jeg læste det igår, MEn en der skrev at man skulle lave sin PS3 om til engelsk menu og sådan for at få engelsk tale i spillet. |
||
![]() |
||
sickchild ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Maj-2008 Sted: næstved,Denmark Status: Offline Point: 801 |
![]() |
|
har modtaget spillene fra dvd.co.uk idag. Og der er i hvert fald dansk tale på ranchet og clank. |
||
![]() |
||
Miths ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 31-Januar-2008 Status: Offline Point: 413 |
![]() |
|
Så kan det være det er derfor jeg aldrig bemærkede at spillet også kunne spilles på dansk, min PS3 er sat til engelsk. |
||
![]() |
||
dstruct ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 63 |
![]() |
|
Kan se et par stykker har citeret mig, kan godt være jeg fik det formuleret forkert :) Hele spillet findes OGSÅ på dansk, hvis din PS3 er sat til dansk, det er selvfølgelig på engelsk, hvis din playstation er sat til dette, undskylder forvirringen. |
||
Pana 50" PX70E
Pana HT550 1000W Kiss dp-558 PlayStation 3 Asus V1JP-AK042E |
||
![]() |
||
Bravia ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 257 |
![]() |
|
[[/QUOTE] Gælder det alle spil hvis menuen er sat til dansk ???? Også f.eks dette : http://www.dvd.co.uk/Games/Lego-Star-Wars-The-Complete-Saga- PS3/AV05382/product.htm /Lars |
||
Panasonic TH-42PA50 - pioneer 50 " LX5090, Denon AVR-2106,DVD-1920, B&W - PS3 - Samsung HD 3106.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Det er kun nogle spil. jeg ved godt nok ikke med Star wars om det også er på dansk, men kunne da være rart at vide vis nogen har det. Altså hvad jeg har fundet ud af indtil videre så er. Rachet and clank med dansk tale og tekst. Uncharted: drakes fortune med dansk tekst. Heavenly Sword med dansk tale og tekst. Motor storm med dansk tale og tekst. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Nogen der ved om Rachet and clank quest for booty er med dansk tale hvis man køber det over PSN?
|
||
![]() |
||
Mikkel.C ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Marts-2006 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 201 |
![]() |
|
Der er også dansk tekst i WipeOut HD. Talen begrænser sig til udtalen af hold- og banenavne og det er vist sproguafhængigt :) |
||
![]() |
||
710B ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-April-2006 Status: Offline Point: 53 |
![]() |
|
Du kan tilføje Little Big Planet til listen over spil med dansk tekst og tale. Sproget følger desværre sproginst. på din PS3, så der er ikke mulighed for at vælge dansk i spillet, hvis din PS3 er sat til EN/US Quest For Booty fra PSN er også på dansk. Redigeret af 710B - 10-November-2008 kl. 19:58 |
||
![]() |
||
Thomas N ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 75 |
![]() |
|
Der er ingen tale i Lego Star Wars spilet, kun dansk tekst, men et rigtig godt spil i øvrigt.
[/QUOTE] Gælder det alle spil hvis menuen er sat til dansk ???? Også f.eks dette : http://www.dvd.co.uk/Games/Lego-Star-Wars-The-Complete-Saga- PS3/AV05382/product.htm /Lars [/QUOTE] |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |