Hejsa,
Jeg har et lidt spøjst problem med min PS3. For godt en uge siden begyndte maskinen at fryse inde i spillene. Nogle gange kan man spille ca. en halv time og andre gange kan man knap nok nå forbi intro mv.
Det sjove er så at de sidste 4-5 dage har den virket upåklageligt uden at den skal skabe sig midt i det hele.
Men så her til aften når man skal have sig en kamp i Madden begynder den guhjælpme at brokke sig igen.
Spillet fryser og man kan høre at den prøver at loade fra disken - uden held. Jeg kan imidlertid godt holde PS-knappen inde og sige "sluk for system" eller "afslut spil". Når én af de to muligheder vælges er det som om den prøver at lukke ned. Det kan den bare ikke før jeg selv må gå hen til maskinen og trykke på ejekt knappen.
Som I nok kan høre er det et meget underligt problem og jeg ville da være lykkelig hvis der var nogle der havde en evt. løsning på problemet.
Jeg kan også tilføje at jeg tidligere har haft en 60 gb version hvor Blu-ray drevet stod helt af, men jeg tror ikke det her er det samme problem.