|
ps3 støjer |
Besvar | Side <1 28293031> |
Forfatter | ||
zulfo
Moderator gruppe Branchemedlem Oprettet: 05-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3701 |
Sendt: 11-September-2007 kl. 16:02 | |
Det er nu da et fakta i mit tilfælde, at min stues temperatur falder, i og med at jeg altså bor et sted hvor jeg ikke rigtig selv kan styre det... om sommeren er der bare herre varmt, og om vinteret skruer jeg ikke meget op for varmen... |
||
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
||
Kandersen
Platin medlem Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
Sendt: 11-September-2007 kl. 16:06 | |
Du misforstår lidt det her. Jeg tror du skal vælge og se den danske sommer som, at den gør din stue varmere end 20 grader, i forhold til når det er forår/efterår/vinter. Og den eneste mulighed du kan ændre dette på, det er ved at køle din stue ned, eksemplevis med et køleanlæg. Eksemplevis kan jeg sige, at jeg har haft en gennemsnitlig temperatur over 25 grader de sidste måneders tid. Den temperatur forventer jeg ikke holder i efterår/vinter perioden. Heller ikke selvom jeg åbner for varmen.
|
||
Simon R.
Guld medlem Oprettet: 04-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 824 |
Sendt: 13-September-2007 kl. 22:13 | |
Det er det samme som mig: Niveau 3 efter ca. 10 minutter Jeg har lige haft den retur med fejlbeskrivelse, og har nu fået den tilbage med besked om at "der ikke er nogen larm", og en regning på knap 400 kr. fordi den ikke fejlede noget. Jeg ringede til Nordisk Film og talte med en, der sagde at ja - den larmede, det kunne jeg ikke rigtig gøre noget ved. Så enten har dem, der siger den ikke larmer, været meget heldige at få en, der måske holder sig på niveau 2 i idle/film-visning (min går til niveau 3 på idle, og samme ved film/spil), eller de er stokdøve Nu har jeg købt et 5m HDMI kabel, så jeg kan placere den i et andet rum og halv-lukke døren hvis jeg vil. Så må vi se om det har nogen negativ effekt på controllerne at placere den der. Redigeret af Simon R. - 13-September-2007 kl. 22:14 |
||
SJ
Guld medlem Oprettet: 09-Juli-2005 Status: Offline Point: 609 |
Sendt: 14-September-2007 kl. 03:25 | |
What? Det skal du da ikke acceptere. Du skal afvise at betale de 400 kr og så forlange en ophævelse af købet grundet falsk markedsføring.
Der en episode af "On the Spot", hvor PS3 bliver demonstreret i studiet af en Sony talsmand. Omkring det 9. minut inde i programmet kommer støjniveauet på tale. Se og hør her: On the Spot Ifølge den demonstration skal en PS3 jo være så godt som lydløs (omkring 20dB). |
||
Sploink
Guld medlem Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
Sendt: 14-September-2007 kl. 08:09 | |
Eller også er dine øre bare yderts følsomme Og så er du sikkert også blevet ekstra opmærksom på det nu Min kan da godt komme op i det høje niveau, men det er ikke særligt tit jeg oplever det. Men jeg synes det er lidt flabet af de sende dig en regning på de 400kr efter den har været afsted. Må håbe du kan slippe for at betale for den |
||
Simon R.
Guld medlem Oprettet: 04-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 824 |
Sendt: 14-September-2007 kl. 10:55 | |
Yderst følsomme? Nej. Det larmer afsindigt meget når den kommer op i niveau 3. Niveau 1 og 2 er ikke noget problem, men hvis man ikke har noget problem med at se film ved niveau 3, så mener jeg man er ekstremt ligeglad/tolerant mht. filmoplevelsen. En ting er at spille spil med masser af lydeffekter og musik hele tiden, men skal man kunne se en film, der ikke er action fra start til slut, slå larmer PS3 alt for meget - det er helt useriøst til filmafspilning. De har sendt den pr. efterkrav så det bliver nok svært at slippe for:) |
||
Simon R.
Guld medlem Oprettet: 04-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 824 |
Sendt: 14-September-2007 kl. 10:57 | |
Jeg kan desværre ikke ophæve købet da den er købt som "business to business", hvilket egentlig var unødvendigt men svært at gøre om. Så jeg har ingen returret, selvom næsten alle andre firmaer end der hvor jeg har handlet, giver dig den returret under alle omstændigheder... |
||
Simon R.
Guld medlem Oprettet: 04-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 824 |
Sendt: 14-September-2007 kl. 13:28 | |
Jeg har lige modtaget min PS3 - efter at firmaet havde sendt den til en forkert adresse så den har cyklet rundt i Danmark i 5 dage. OG den virker ikke, de har ikke sendt controllere og spil med, og tilsyneladende er den altså nu defekt. Flot flot, og jeg skal så sende den tilbage igen og bruge mere tid og flere penge på det l*rt... Og ja, firmaet hedder SHG.DK og jeg er 100% færdig med at handle hos dem når de yder så elendig service. Christ.
|
||
DaWizeGuy
Bruger Oprettet: 30-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 132 |
Sendt: 14-September-2007 kl. 15:57 | |
Det er efter min mening fuldstændigt uacceptabelt og grund nok til at du skal have dine penge tilbage. Jeg kan læse mig frem til, SHG også selv har testet konsollen. Mig bekendt er det Nordisk Film (Sony) som står for håndtering af reklamationer på PS3 akkurat som Microsoft selv håndterer reklamationer vedrørende Xbox 360. Jeg er derfor ret sikker på, at SHG ikke bare kan teste din PS3 og sende den retur, hvis de ikke synes der er noget galt med den. Hvad sagde Nordisk Film til det, da du ringede til dem? Mvh Anders |
||
Simon R.
Guld medlem Oprettet: 04-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 824 |
Sendt: 14-September-2007 kl. 16:10 | |
DaWizeGuy, det er vist Nordisk Film der har testet den. Men med kommentaren at der "ikke er nogen larm". Den havde jeg til nøds kunne spise, men at de så sender den tilbage, til forkert adresse, så jeg ligger og snakker med PostDK hele ugen igennem for at få den frem til mig, og den så ikke virker og mangler alt tilbehøret når den kommer tilbage til mig, DET burde få SHG til at vise bare en smule goodwill og sige ok, så får du en ny tilsendt med det samme. Så foreløbig har jeg ventet fra den 23. august til i dag på at få den retur, fra jeg sendte den, og nu skal jeg så på posthuset med den igen og vente sandsynligvis tilsvarende lang tid - og hvem ved om de så husker at sende tilbehøret med, og om den virker denne gang? Man får virkelig lyst til at svine shg alt hvad man kan på nettet nu, men jeg nøjes med at ringe til en advokat på mandag og høre hvordan jeg faktisk står i sagen. Jeg har jo handlet som virksomhed og ikke privatkunde, så jeg har ikke ret til returret, men derfor må der vel alligevel være nogle rimelige handelsbetingelser. Og alle andre firmaer jeg nogensinde har handlet hos (også som virksomhed) har jeg ikke haft problem med at få ombyttet/returnere produkter før).
Redigeret af Simon R. - 14-September-2007 kl. 16:11 |
||
Kenzo85
Guld medlem Oprettet: 09-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2943 |
Sendt: 19-September-2007 kl. 09:23 | |
så vidt jeg ved har du da stadig 14 dages returret, så længe du betaler online. om det er business eller ej. Sådan er det ihvertfald inde hos Dell, om det er anderledes end andre steder ved jeg ikk.
|
||
Simon R.
Guld medlem Oprettet: 04-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 824 |
Sendt: 19-September-2007 kl. 17:53 | |
Kenzo85, nej man har ikke 14 dages returret som erhvervsdrivende. Det er et såkaldt "handelskøb". At jeg så siden har fundet ud af, at jeg kunne/skulle have købt som privat er en anden sag.
MEN shg.dk har tilsyneladende lyttet til min harme, og sender mig nu en helt ny startpakke. |
||
Besvar | Side <1 28293031> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |