Jeg testede lige med at se Xmen 2 på DVD (ikke opskaleret) og blæseren kørte stadig kun på niveau 2 hele filmen igennem.
Så prøvede jeg at sætte opskaleringen til "Normal" og jeg tror ikke, der gik 1 minut, så kørte blæseren på niveau 3. Opskalering af DVD må virkelig være krævende for PS3.
Efter en time hvor PS3'en kun stod i XMB'en, kørte blæseren stadig på niveau 3, så den evner desværre ikke at sætte blæserhastigheden ned, når først den har nået niveau 3.
Inden jeg tændte for min PS3 for anden gang i dag, havde jeg sat 4 fyrfadslysholdere ind under PS3'en, men det har ikke ændret noget (jeg havde naivt håbet på at kunne nyde en opskaleret DVD film på blæserniveau 2).
Blæserniveauet ved spilafvikling ligger på niveau 3, men det havde jeg nu også regnet med.
Jeg tror ikke mere på, at der findes PS3'er, som kan køre på blæserniveau 1 ved spil- og filmafvikling og hvis de kan, så må de være defekte.
Den PS3 jeg har nu, fungerer som man kan forvente, dvs. blæserniveau 2 i XMB'en og ved afvikling af ikke-opskaleret DVD og BD film og så blæserniveau 3 ved spilafvikling og opskalering af DVD film.
Redigeret af SJ - 21-September-2007 kl. 20:32