|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |||||||
ainG ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Oktober-2008 Status: Offline Point: 148 |
![]() |
||||||
For at få rabatten skal man intaste det der GAME4TEN i et eller andet felt under bestillingen - læs vejledningen til tilbudet grundigt.
![]() |
|||||||
![]() |
|||||||
dannemand ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-Juli-2008 Sted: 8000 Status: Offline Point: 212 |
![]() |
||||||
Inde fra amazon siger den følgende pris
Dispatching to: XXXXXXXXXX., Aarhus, Aarhus, 8000 Denmark
Men hvad gør jeg lige galt for at prisen bliver til bundle pris? Redigeret af dannemand - 19-December-2008 kl. 11:10 |
|||||||
![]() |
|||||||
MortenCombat ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 149 |
![]() |
||||||
Jeg kan bekræfte at Amazon.co.uk sender PS3 udenfor UK, de har i hvert fald afsendt min. Jeg bestilte mandag, de afsendte den tirsdag, og jeg ville have fået den igår hvis det ikke er fordi at UPS klovnede i det.
dannemand, husk som det er nævnt tidligere i tråden at bruge koden GAME4TEN for at få rabat på det ekstra spil. Brug evt. denne side... og følg så trinnene Step 1 - Step 5. |
|||||||
![]() |
|||||||
MortenCombat ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 149 |
![]() |
||||||
Jeg kom faktisk lige til at, at jeg har glemt at tilføje et ekstra gratis spil til min ordre. Man skal virkelig sørge for at læse det ordentligt igennem...
Man kan reelt få både Little Big Planet, Motorstorm: Pacific Rift, HDMI kabel og et 3. spil til under £300 + fragt. |
|||||||
![]() |
|||||||
A_Nielsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 754 |
![]() |
||||||
Det gør de vel - har nemlig købt min PS3 hos dem. Om der begrænsninger på andet elektronik skal jeg ikke kunne sige. |
|||||||
|
|||||||
![]() |
|||||||
A_Nielsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 754 |
![]() |
||||||
Lige præcis. |
|||||||
|
|||||||
![]() |
|||||||
SLETTET_20120103 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
![]() |
||||||
Er der nogen som ved hvor man billigst får fat i en DS3? - er det billigste 34 pund?
|
|||||||
![]() |
|||||||
Auri ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 374 |
![]() |
||||||
Amazon sender vel PS3 fordi den går ind under games og ikke electronics. Ville ellers gerne købe en s550 til 221£ men den går ikke.
Auri
|
|||||||
![]() |
|||||||
Pallefar ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 12-December-2008 Status: Offline Point: 31 |
![]() |
||||||
Når jeg vil tilføje MoterStorm og Resistance 2 skriver den ?
|
|||||||
![]() |
|||||||
ainG ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Oktober-2008 Status: Offline Point: 148 |
![]() |
||||||
Det er fordi Resistance 2 bliver solgt af Express Games (og det er kun Amazon, der sender til DK) - sikkert fordi Amazon ikke har det på lager.
![]() |
|||||||
![]() |
|||||||
Pallefar ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 12-December-2008 Status: Offline Point: 31 |
![]() |
||||||
Hvordan ska jeg så bruge deres tilbud ?
|
|||||||
![]() |
|||||||
mkirkelund ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
![]() |
||||||
Hvordan fungerer det med garanti? :)
|
|||||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |