|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |
AJTHansen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 14-September-2008 Status: Offline Point: 7 |
![]() |
Så fik jeg også benyttet mig af dette fantastiske tilbud. Playstation 3. 4 spil: Little big planet, Motorstorm, Need 4 speed, GTA4. 3 blu-ray film: Transformers, Iron-Man og The Dark Knight. og så et HDMI-kabel. Det hele til den fantastiske pris på 401,60pund(3220kr) |
|
![]() |
|
Pallefar ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 12-December-2008 Status: Offline Point: 31 |
![]() |
Hvordan kunne du købe Motorstorm det kan jeg ikke ?
|
|
![]() |
|
Pallefar ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 12-December-2008 Status: Offline Point: 31 |
![]() |
Kan ikke tilføje Motorstorm og Resistance 2 og derfor kan jeg jo ikke benytte mig af tilbudet ?
|
|
![]() |
|
AJTHansen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 14-September-2008 Status: Offline Point: 7 |
![]() |
Du kan vælge at købe motorstorm og little big planet fra Amazon istedet. Den kommer op med det sted der billigst automatisk. Du kan vælge amazon under den blå boks hvor der står "add to basket" Resistance 2 er kun på lager hos Express Games. |
|
![]() |
|
ainG ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Oktober-2008 Status: Offline Point: 148 |
![]() |
Motorstorm Pacific Rift er vidst heller ikke på lager længere... surt
![]() |
|
![]() |
|
MortenCombat ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 149 |
![]() |
Den er ikke på lager pt., men hvis du bestiller hele bundlen (og evt. andet) så kan du godt regne med at de sender alt det der er på lager med det samme og at du så senere vil modtage Motorstorm.
Jeg fik iøvrigt Amazon.co.uk til at give mig Motorstorm: Pacific Rift til mig gratis, selvom jeg havde glemt at tilføje den til min oprindelige ordre. PS3 + LBP er modtaget. 4 andre spil (GTA IV, MGS 4, NFS Undercover, Far Cry 2) er undervejs. Final tally: PS3 + 2 controllere + 6 spil, samlet pris 3500,-. |
|
![]() |
|
![]() |
Okay hvilken fragt vælger i ?
|
|
![]() |
|
kena ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-Maj-2006 Sted: Amager Status: Offline Point: 416 |
![]() |
Det kommer an på hvor travlt du har. Jeg valgte den allerhurtigste, da der var en børnefødselsdag på programmet. Den var mig i hænde på 36 timer. |
|
![]() |
|
MortenCombat ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 149 |
![]() |
Jeg valgte standardleveringsmetoden. De sendte konsollen for sig og resten i en anden pakke.
Jeg bestilte sent mandag aften, konsollen blev afsendt tirsdag og skulle have været leveret torsdag, men pga. travlhed hos UPS (formoder jeg) blev den først leveret fredag. |
|
![]() |
|
skipper ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 191 |
![]() |
Hej
Jeg missede deværre dette kanon tilbud hos amazon.co.uk i december/start januar, mener det var den 5. jan at det blev fjernet fra nettet. I dag er der dog kommet et nyt tilbud, det er dog ikke helt så attraktiv. ps3 80gb + fx - Motorstorm 2 og resistance 2 og et hdmi kabel bliver ca. 2900 kr inkl. fragt, hvilket er noget dårligere end det andet tilbud. Jeg har dog fundet et nyt tilbud hos hvm.co.uk hvilket giver 307,5 £ inkl fragt Jeg kan se at pakken vil blive sendt udenfor UK, så der er risiko for told. Har i nogle erfaringer med konsoller sendt fra hmv.co.uk? ***edit** Hvis jeg så læste hvad der stod øverst på siden, ville jeg vide at de ikke sender konsoller udenfor UK... Underligt at den ikke brokkede sig da jeg smed den i kurv og indtastede adresse osv. Kender i til nogle gode tilbud, ved forhandlere, som sender til DK? /Skipper Redigeret af skipper - 22-Januar-2009 kl. 14:27 |
|
/Skipper
|
|
![]() |
|
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
![]() |
Er rimelig sikker på at hmv.co.uk sender fra Jersey af, så der er chance for told, desværre
|
|
![]() |
|
Korsgaard ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-November-2008 Status: Offline Point: 56 |
![]() |
Overvejer også dette tilbud men med GTA4 i stedet for resistance2. Men dette skulle ikke give en prisændring. Hvis man husker at skrive GAME4TEN ved bestilling får jeg det til 2700 for denne pakke inklusiv fragt og med en kursforudsætning på 800. Synes det er en ok pris! Og så kan man jo lige tage metal gear med til 30 pund :-) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |