|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bayliss ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 53 |
![]() Sendt: 31-Juli-2007 kl. 12:25 |
Hej ! Nu er jeg ikke den vildeste haj til at søge efter tilbud, men står og skal have en PS3, så det kunne være fint hvis folk kunne bruge denne tråd til at smide nogle link, til billige PS3'er Det gør ikke noget, hvis det er "pakker" i finder.. Vh, Mark |
|
![]() |
|
Soko ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2006 Status: Offline Point: 284 |
![]() |
Hej Bayliss http://www.fona.dk/default.aspx?m=4&i=60&pi=8&pr =1 Ugens tilbud fra Fona, ellers kan du se priser på www.edbpriser.dk Mvh. Soko
|
|
![]() |
|
Bimsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-November-2004 Sted: Sverige Status: Offline Point: 511 |
![]() |
Elgiganten har et godt tilbud, som dog er udsolgt i øjeblikket.
|
|
![]() |
|
plouger ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 206 |
![]() |
Hej. Jeg går selv og vil købe en. Det bedste tilbud pt, jeg kan finde er det Elgiganten har haft et par gange på deres hjemmeside, hvor man får 3 spil med for kun 4699,- Jeg har spurgt Elgiganten og de siger de har bestilt flere hjem, men desværre ikke ved hvornår de får dem
|
|
Hilsen
Plouger |
|
![]() |
|
Bayliss ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 53 |
![]() |
Tak for svarene.. Det var lige præcis sådan her jeg havde forestillet mig tråden Folk kan bare blive ved med at poste tilbud, for så kan jeg i det mindste følge lidt med Lige pt. er det vel elefantens tilbud der er det bedste tilbud jeg har hørt om.. |
|
![]() |
|
Ningbo ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 31 |
![]() |
Tråden Priser på PS3 handler om nogenlunde det samme, tjek den af... /MichaelS |
|
/Ningbo
|
|
![]() |
|
![]() |
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |