Jeg bruger et 15m Supra HDMI-kabel mellem PS3 og PX70 - overfører 1080p uden problemer
Det kostede, så vidt jeg husker, godt kr. 1100,- .
Hvis du investerer i en HDMI-splitter, skal du være opmærksom på, at det ikke er helt veldefineret, hvad der sker, når PS3'en kommunikerer med enhederne.. der kan f.eks. være konflikt mellem fremviserene mht. den maksimale opløsning (worst case kan du ikke udnytte den bedste fremviser optimalt - eller du skal ind og stille opløsning etc. manuelt i PS3'en når du skifter).
Prøv at søge lidt på nettet - du er ikke den første, der har bakset med flere HDMI-fremvisere koblet til samme signalkilde/PS3.
Jeg droppede selv HDMI-splitter-løsningen - simpelthen fordi det er svært at finde oplysninger om switch'ene mht. hvordan de opfører sig, når skærmene har forskellige capabilities (f.eks. mht. opløsning og 24p).
Jeg endte med at køre den ene skærm på component-udgangen - selvom det betyder, at jeg er nødt til at skifte manuelt tilbage til component efter at have brugt HDMI (den anden vej er stort set automatisk).
Jeg er også nysgerrig efter at høre, hvis nogen har fundet "the silver bullet" vedr. HDMI-splitter-løsningen...
EDIT: Jeg kom til et bruge termen "HDMI-switch", hvor jeg retteligt burde skrive "HDMI-splitter". Jeg har rettet mit indlæg til.
Redigeret af bantam - 03-Maj-2008 kl. 08:47