recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - PS3 up and running
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPS3 up and running

 Besvar Besvar Side  <12345 10>
Forfatter
Besked
kenneth4200 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 15-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 396
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2007 kl. 19:07

Nåå har lige været i Fona og der havede de 5-6 stykker af vælge imellem, og mange flere er på vej sagde de.

Så købte Underworld. Har aldig set den før, så håber den er god.

PS: Det er dejligt Blu-ray film og spil, ikke fylder så meget, som et dvd cover!

Så man have mange uden de fylder så meget..

Smart!

 

Til top
Anden4220 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 24-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 290
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2007 kl. 19:23

hej kenneth4200

prøv elgiganten de har reklameret for nogle Blu-ray film

Panasonic TH37PX80
Sony surround
Apple Airport express
Triax C-HD415CX
Playstation 3

Til top
Nightowl Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-Oktober-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 94
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2007 kl. 20:33

Har lige været i Bilka og købe en ps3, når nu I siger den er så fed. Jeg havde egentligt troet at den havde componentudgang, nu har jeg ingen mulighed for at sætte den til min projektor før jeg får købt et hdmi kabel, nedtur...nå glæder mig til at få gang i dyret, kan jo sætte den til mit gamle tv vha scart :(

Så kan jeg da lege lidt med den.

panasonic px80
Sanyo z4 projektor
Sony str-dg820
PS3
PSP
NAS: qnap ts-219
Logitech squeezebox duet
Til top
sebbe Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 18-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 264
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2007 kl. 21:55
Oprindeligt skrevet af simon_r simon_r skrev:

Oprindeligt skrevet af sebbe sebbe skrev:

fuuuck en nice effekt med det regnvand!!!
sidder helt og vil ha en nu jo!! var ellers mere til xbox 360, men egentlig kun pga at age of conan kom til den,

Age of Conan skulle også komme til PS3

 
det løgn det løgn det løgn???!
så den f.... solg!!!
Til top
Victorkarl Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 02-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 72
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2007 kl. 22:06

Jeg kunne sgu ikke lade være, så Fona fik lov til at slippe af med én.

mvh
Karl
Til top
SJ Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Juli-2005
Status: Offline
Point: 609
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2007 kl. 22:18
Oprindeligt skrevet af Apros Apros skrev:

Oprindeligt skrevet af Jimmi Jappe Jimmi Jappe skrev:

Oprindeligt skrevet af nygaardinc nygaardinc skrev:

damn jeg synz den larmer

det er vist en ommer !!

Hvis du syntes PS3 larmer ja så har du da ikke hørt en Xbox 360 i aktion.



Den larmer helt klart ikke så meget som en Xbox360 - og den bliver ligeså varm. Blæserstøjen tiltager dog efter 5-10 min., men når ikke Xbox niveauet - heldigvis


Min PS3 larmer desværre ret meget, efter den har været tændt nogle minutter.
Nok til at den ikke seriøst kan bruges til visning af DVD/Blu-Ray film. Desværre. 

Jeg havde håbet, at den ville være mere stille end min Xbox360, men forskellen er næsten ens. 

Det kan være, man skulle prøve at sætte den oven på TV/video bænken foran skærmen, i stedet for at have den stående på en af hylderne i bænken?
Jeg vil mene, at hvis den har adgang til mere kølig luft, så skal blæseren blive mere stille.


Til top
iceman24 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 938
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2007 kl. 23:38
Oprindeligt skrevet af SJ SJ skrev:

Oprindeligt skrevet af Apros Apros skrev:

Oprindeligt skrevet af Jimmi Jappe Jimmi Jappe skrev:

Oprindeligt skrevet af nygaardinc nygaardinc skrev:

damn jeg synz den larmer

det er vist en ommer !!

Hvis du syntes PS3 larmer ja s� har du da ikke h�rt en Xbox 360 i aktion.



Den larmer helt klart ikke s� meget som en Xbox360 - og den bliver liges� varm. Bl�serst�jen tiltager dog efter 5-10 min., men n�r ikke Xbox niveauet - heldigvis


Min PS3 larmer desv�rre ret meget, efter den har v�ret t�ndt nogle minutter.
Nok til at den ikke seri�st kan bruges til visning af DVD/Blu-Ray film. Desv�rre. 

Jeg havde h�bet, at den ville v�re mere stille end min Xbox360, men forskellen er n�sten ens. 

Det kan v�re, man skulle pr�ve at s�tte den oven p� TV/video b�nken foran sk�rmen, i stedet for at have den st�ende p� en af hylderne i b�nken?
Jeg vil mene, at hvis den har adgang til mere k�lig luft, s� skal bl�seren blive mere stille.




what... min PS3 er faktisk lydløs larmer ikke mere end min Hx820 hd-recorder. og min 360 larmer ca. 10-15 gange mere... uden at overdrive...
Til top
simon_r Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 23-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 74
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2007 kl. 00:26

sebbe:

kommer desværre først i 2008 samtidig med det kommer til 360'eren.

men ifølge denne hjemmeside skulle det altså også komme til PS3'eren

  http://www.cinemablend.com/games/-THQ-Brings-Age-Of-Conan-To -Xbox-360-And-PS3-3029.html



Redigeret af simon_r - 24-Marts-2007 kl. 00:30
Til top
Skalle06 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1116
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2007 kl. 05:30
Jeg har læst et sted, at der er problemer med frameraten ved afspilning af Blu-ray film.  Noget med konvertering mellem 50-60 hz, kaldet "judder".
Nogen der kan be- eller afkræfte dette.
Til top
Pede8000 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 04-September-2006
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 2589
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2007 kl. 08:08

Hej Alle!!

Som tilfreds 360 ejer og mulig PS3 køber, har jeg svært ved at finde argumenter for at købe en PS3 lige nu..!!

I, der er meget begejstrede for grafikken, kommer I lige fra PS2 eller har I set grafikken på 360eren?? Jeg kan ikke se forskel overhovedet!

Jeg var MEGET tæt på at købe en PS3 i går, men fik moralske/økonomiske skrupler! Den er sq dyr.

Hvis I har nogen gode "salgs argumenter" for at man skal købe nu i stedet for at vente 1 år, hører jeg dem gerne. (Nu har I jo haft monsteret i ca 24 timer, og er garvede brugere).

Jeg står ikke lige og mangler en BR-afspiller.

God spillelyst!!!!!

Peter

 

Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3

Til top
bibihest Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1435
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2007 kl. 09:04

Oprindeligt skrevet af Skalle06 Skalle06 skrev:

Jeg har læst et sted, at der er problemer med frameraten ved afspilning af Blu-ray film.  Noget med konvertering mellem 50-60 hz, kaldet "judder".
Nogen der kan be- eller afkræfte dette.

Ja det er rigtigt der vil være sådan noget, men det burde ikke være særlig synligt hvis din skærm gør det ordentligt.

Du kan teste det med en NTSC dvd, der får du det også. Så kan du se hvor slemt det er.

 

Oprindeligt skrevet af Pede8000 Pede8000 skrev:

Hej Alle!!

Som tilfreds 360 ejer og mulig PS3 køber, har jeg svært ved at finde argumenter for at købe en PS3 lige nu..!!

I, der er meget begejstrede for grafikken, kommer I lige fra PS2 eller har I set grafikken på 360eren?? Jeg kan ikke se forskel overhovedet!

Jeg var MEGET tæt på at købe en PS3 i går, men fik moralske/økonomiske skrupler! Den er sq dyr.

Hvis I har nogen gode "salgs argumenter" for at man skal købe nu i stedet for at vente 1 år, hører jeg dem gerne. (Nu har I jo haft monsteret i ca 24 timer, og er garvede brugere).

Jeg står ikke lige og mangler en BR-afspiller.

God spillelyst!!!!!

Peter

Nu er forskellen jo at du har en xbox360 i forvejen, så for dig vil der ikke være anden grund til at købe en end bluray. Der ER forskel i grafikken hvor farver og lys er bedre på ps3 (egen vurdering) og i nogle spil er det en _del_ mere detaljeret.

Men dem der skal have en konsol nu og starter fra bunden, der vil jeg tro ps3 er det bedste valg. En xbox360 + et hddvd drev kommer jo også op på 4000 så er forskellen pludselig ikke så stor mere når man i stedet får en bluray afspiller, hdmi tilslutning osv.



Redigeret af bibihest - 24-Marts-2007 kl. 09:08
Til top
Pede8000 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 04-September-2006
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 2589
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2007 kl. 09:18

Øv, bibi!

Jeg havde håbet at du kunne give mig et afgørende argument for at købe een...hehe..!!

Nu skriver du, at du syns grafikken er bedre på ps3?? Eneste jeg kunne sammenligne direkte med i butikken var COD3 og der syns jeg faktisk at 360eren var mere klar i farver/detaljer og mindre mørk.. Vi prøvede at indstille os ud af det (på tv´et) men kunne ikke..

Underligt!

Jeg har også lidt svært ved at finde en launch-titel jeg brænder for, så jeg tror jeg slår koldt vand i blodet, lidt endnu!



Redigeret af Pede8000 - 24-Marts-2007 kl. 09:19
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12345 10>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu