|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Webmonkey ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 179 |
![]() Sendt: 17-Marts-2008 kl. 14:42 |
Hej!
Overvejer stærkt at købe en PS3 som BD afspiller. Men jeg har kun en HDMI 1.1 switchbox, så spørgsmålet er, om jeg kan få billedet igennem der, eller om jeg skal ud og købe en HDMI 1.3 box. Lyder er jeg ligeglad med, den kører via SPDIF til min processor, så det er bare billedet der skal igennem. Redigeret af Webmonkey - 17-Marts-2008 kl. 14:42 |
|
In the Land of Hometheater, The Three Eyed Monster is King......
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7237 |
![]() |
![]() |
|
Webmonkey ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 179 |
![]() |
Jeg ved godt, at PS3 sender 1.3 ud - både billede og lyd - men hvordan er det med bagudkompatibiliteten? Jeg skal kun bruge billed delen |
|
|
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
![]() |
Det går altså fint nok med 1.1
Bare fordi den sender et 1.3 signal ud, er den altså stadig bagudkompatibel. Ellers tror jeg dælme der ville være mange med ældre tv der vil brokke sig, da de ikke understøtter 1.3. Så jo, den kan sagtens køre billedsignalet igennem den switchbox. |
|
![]() |
|
![]() |
takker!
|
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |