recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - PS3 vil ikke starte op
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPS3 vil ikke starte op

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
dallas Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 19-Maj-2008
Status: Offline
Point: 42
Direkte link til dette indlæg Emne: PS3 vil ikke starte op
    Sendt: 08-Oktober-2008 kl. 18:41
min PS3 er gået død. når jeg tænder den starter blæseren op, men går ned igen med det samme, og der kommer aldrig noget billede på skærmen, selvom maskinen er tændt. jeg har prøvet at tage strømmen og fjerne stikkene, men intet lader til at virke nogen der har været ude for det samme?
Til top
jimmi80 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Marts-2008
Point: 723
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2008 kl. 19:30
prøv at holde tændknappen inde i 8 sekunder, det kan være ps3en har glemt sin indstilling.
Til top
xcardman Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Marts-2005
Sted: Denmark
Point: 8672
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2008 kl. 19:31
er den tilsluttet HDMI
Til top
dallas Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2008 kl. 20:03

Oprindeligt skrevet af jimmi80 jimmi80 skrev:

prøv at holde tændknappen inde i 8 sekunder, det kan være ps3en har glemt sin indstilling.

prøvede dette og "fodrede" den derefter med et spil og så skete der noget. i første omgang kom der dog kun lyd, men så genstartede jeg og denne gang komme billedet med. men nu kan den ikke finde de filer jeg har delt via min bærbar. jeg har forbindelse til internettet, så det er ikke der den halter.

Til top
jimmi80 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Marts-2008
Point: 723
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2008 kl. 20:12
Oprindeligt skrevet af dallas dallas skrev:

Oprindeligt skrevet af jimmi80 jimmi80 skrev:

prøvede dette og "fodrede" den derefter med et spil og så skete der noget. i første omgang kom der dog kun lyd, men så genstartede jeg og denne gang komme billedet med. men nu kan den ikke finde de filer jeg har delt via min bærbar. jeg har forbindelse til internettet, så det er ikke der den halter.

ved ikke helt hvad du mener,men det kan lyde som om den er restartet. så du må ligge dine filer over igen
Til top
SLETTET_20120103 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Point: 6191
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2008 kl. 21:09
Ja, det du har gjort er, at gendanne fabriksindstillingerne. Så desværre skal du så til at konfigurere netværk igen.
Til top
dallas Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2008 kl. 07:23
jeg downloadede TVersity i stedet for at streame filerne gennem media player og så spillede det igen som det skulle.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu