|
|
Besvar ![]() |
Side <12345> |
Forfatter | ||
Bruger udmeldt 31 ![]() -- ![]() Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
![]() |
|
Forkert! PS3 kan dekode alle HD lydformater. |
||
![]() |
||
Tarkin ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 08-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 939 |
![]() |
|
Jo, men er output så ikke kun i 5.1, eller har de fixet det problem mht. DTS-HD MA 7.1? |
||
![]() |
||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12431 |
![]() |
|
Problemet var kun ved visse udgivelser med DTS-HD MA 7.1, så det har jo nok været noget man kunne kompensere for når man lavede udgivelsen. Fejlen er sandsynligvis også blevet rettet på PS3'en senere.
|
||
![]() |
||
Tarkin ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 08-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 939 |
![]() |
|
"This system does not support output from the DTS-HD 7.1 Ch. DTS-HD 7.1 Ch. audio is output from a 5.1 or lower channel." Uddrag fra http://www.us.playstation.com/PS3/Features/BluRayMovies |
||
![]() |
||
Hanga ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Status: Offline Point: 267 |
![]() |
|
Hvordan gør den sig så med DVD, i forhold til afspillere som f.eks. Pana BD60? |
||
![]() |
||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12431 |
![]() |
|
Begge er temmeligt middelmådige hvad angår dvd-afspilning. PS3'en er en tand bedre.
Skal du have en BD-afspiller der også er god til dvd, så køb en Oppo. |
||
![]() |
||
Hanga ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Status: Offline Point: 267 |
![]() |
|
Hvis PS3'en er mindst lige så god til DVD afspilning, så har jeg svært ved at se hvorfor man ikke skulle vælge den fremfor BD60. Den koster måske et par hundrede mere, men man får så en BD og DVD afspiller der OGSÅ fungerer som spilkonsol, og så er den ovenikøbet hurtigere. |
||
![]() |
||
vasif ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1773 |
![]() |
|
Hvilket bare er en brøkdel af det, som en PS3 kan i forhold til en Stand-Alone-Afspiller ![]() Personligt er jeg også godt tilfreds med DVD-Afspilningen på min PS3. Redigeret af vasif - 19-Maj-2009 kl. 18:10 |
||
![]() |
||
smiletime ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 252 |
![]() |
|
Jeg skal også ud og have en PS3 fra i morgen af og 2 uger frem alt efter, hvornår feriepengene kommer. Nogen der har hørt om nogle gode tilbud på en PS3? |
||
Min studiebiograf http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=62141&KW=smiletime
|
||
![]() |
||
Allan M. ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 103 |
![]() |
|
Det billigste jeg har kunne finde er 2700 http://getmore.dk/Product/Sony/15/1512/PS380GB.html Føtex har vist tilbud på en til 3300 hvor der er remote, film og et spil med i prisen. |
||
![]() |
||
lommeregner ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-April-2009 Sted: 8700 Horsens Status: Offline Point: 363 |
![]() |
|
Som almindelig brugere og med en Panasonic BD60 samt en Panasonic G10 synes jeg bestemt, at BD60 gør det udmærket, også til afspilning af DVD! Dette synes ligeledes mange anmeldere fra hele verden. Jeg synes man skal se og prøve inden køb og ikke blot lytte til brugere herinde, idet mange brugere af dette forum har et budget til hifi og tv, som mange almindelige mennesker nok ikke har. Og (for det meste) er dyrere produkt = bedre produkt |
||
![]() |
||
LarsKnudsen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Juli-2006 Status: Offline Point: 153 |
![]() |
|
Jeg står med den ene fod ude af døren for at købe en ps3 efterhånden, men jeg forstår ikke helt det med lyden - Lyden bliver vel overført digitalt, og gengivelsen burde derfor være ens på alle systemer som overholder de samme standarder ik? Jeg mener hvis en ps3 dekoder et hd lydsignal og en bd spiller gør det samme burde der komme det samme output ? (ligesom det er tilfældet med billedet?) |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |