|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
jesperph ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 03-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 25 |
![]() Sendt: 29-December-2007 kl. 19:13 |
|
hej hvorfor kan jeg se min NAS på mit netværk,men ikke de filer der ligger på den.jeg kører på trådløst net med en linksys router. jesper |
||
![]() |
||
jesperph ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 03-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 25 |
![]() |
|
er sq snart træt af den lede boks |
||
![]() |
||
Maniac7 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 27-September-2007 Status: Offline Point: 13 |
![]() |
|
Måske det er ligesom med USB drev hvor man skal trykke på trekanten mener jeg det er, hvis filerne ikke ligger i mapper med bestemete navne.
Lige en anden ting, hvordan får man overhovedet PS3 til at se ens NAS? Er der noget opsætning eller lignende? Jeg har en Plextor NAS HD og PS3 koblet på samme linksys router men kan ikke umiddelbart se NAS'en.. |
||
![]() |
||
Breddam ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-December-2006 Sted: 4140 Borup Status: Offline Point: 2171 |
![]() |
|
Du må komme med nogle data om din opsætning.
Jeg forstår din irritation, men den bringer dig ikke nærmere en løsning ![]() Venligst Søren |
||
![]() |
||
![]() |
|
mit system er en NY linksys router WRT350N + synology DS 207 min ps3 er trådløst opsat med auto config,som kommer fint på nettet men ikke kan vise inholdet af min nas.har prøvet en kablet opsætning,men får så DLNA fejl istedet.bliver også oftet afbrudt af mediaserveren. |
||
![]() |
||
Breddam ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-December-2006 Sted: 4140 Borup Status: Offline Point: 2171 |
![]() |
|
Kan du se din NAS fra din pc?
Venligst Søren |
||
![]() |
||
fumper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1062 |
![]() |
|
Jeg siger lige det der som enten får folk til at grine hånligt, eller give stående applaus...
Husker du at kigge under det rigtige "faneblad", jeg opdagede i dag da jeg sad og legede med min ps3, at man kan se "video / musik / billeder" under fanen video f.eks., stor var min undren over at jeg ikke havde nogen filer overhovedet... indtil jeg lige sansede at kigge i video mappen, istedet for i musik eller billeder... det sjove er at man kan se hele mappestrukturen, men alle mapperne er tomme... bare en tanke, lidt som at tjekke at der er strøm på maskinen |
||
Sony 40D3000|Sony Hxd-870|Xbox-360 m hd-dvd drev|Harman Kardon DVD-31
Lintronic 238 med Beo5!|Qnap209Pro 500gb|PS3 Hjemmebio |
||
![]() |
||
fuldfart ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 01-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 17 |
![]() |
|
Det kunne også være fordi Synology endnu ikke understøtter DLNA Prøv at se dette link --> http://www.synology.com/enu/support/help-page.php?q_id=375
Mvh. |
||
![]() |
||
![]() |
|
|
||
![]() |
||
![]() |
|
|
||
![]() |
||
![]() |
|
![]() |
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg vil alligevel anbefale dig at give din NAS en fast IP-adresse og et navn. Det er nemmere i mange henseender. Ligger din NAS og din PS3 i samme arbejdsgruppe? Hvordan sættes PS3 til at se de rigtige mapper? (PS3 er ikke min spidskompetence ![]() Venligst Søren |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |