|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12370 |
![]() |
|||
Der er heller ingen der har påstået at den er lydløs... Det er Toshibas HD DVD-afspillere heller ikke. Langt fra, endda. |
||||
![]() |
||||
erla ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 693 |
![]() |
|||
Panasonic BD50 er tæt på lydløs - skal stikke hovedet helt hen til den, for at høre noget... |
||||
![]() |
||||
erla ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 693 |
![]() |
|||
For mig er der følgende at hente på en stand alone afspiller:
Hvis intet af ovenstående er et problem for dig og PS3 opfylder dit behov, så tror jeg ikke du får noget ud af at skifte. På BD tror jeg ikke du opnår noget ved en stand alone afspiller, og på SD DVD siden skal du op i en af de kommende væsentligt dyrere afspiller, fra f.eks. Pioneer eller Denon. |
||||
![]() |
||||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
|||
Dagens "når munden tages for fuld" udsagn |
||||
![]() |
||||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12370 |
![]() |
|||
Det skriver du kun fordi du ikke har forstået hvordan den slags fungerer.
|
||||
![]() |
||||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
|||
Det har du ikke ret i. Der er forskel på de chips, der behandler informationerne på skiven. Og påstå at en billig og en dyr afspiller gør det lige godt må kræve en form for dokumentation. Når den ikke bliver præsenteret sammen med et vildt udsagn, kan jeg ikke tage det for andet end et "munden for fuld" udsagn.
|
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Den tankegang med at en billig afspiller absolut ikke kan gøre det ligeså godt som en dyr må være en fabrikanterne klapper i deres små fede hænder over. Hvor kommer den fra? Hvorfor skulle en PS3 ikke kunne tage 1080p-signalet fra en Blu-ray-skive ligeså godt som en Denon 3800?
Jeg vil anbefale at du læser side 3 i denne tråd ovre på Hifi4All. Der forklares det temmelig godt hvordan PS3'en kan have korrekt 1080p-output. |
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Ja men det forklares også at der kan være forskellige ting som kan gøres bedre. Men hvis de herrer Otto og David står for troende er der ikke meget at komme efter. Men så undrer jeg mig over, at der overhovedet er nogen der kan sælge en BD til mere end en PS3 koster |
||||
![]() |
||||
Martin H N ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
![]() |
|||
Mjah, kan være jeg tager munden for fuld når jeg kalder den lydløs, men så lydsvag at det stort set ikke kan høres så. Men jeg ville også blot lige nævne det, for når man læser;
... giver det da én et stærkt indtryk, hvis ikke lydløs så i hvertfald meget lydsvag... Jeg har ikke rigtig en relation til Toshiba's model, jeg opfatter bare det du skriver sådan, at hvis den larmer mindre end den må den larme møj lidt ;) Men; bliver den i første blæserhak under en film vil jeg i hvertfald kalde den så godt som lydløs, man skal have øret helt hen for at kunne høre den. Det er desværre åbenbart bare ikke alle der gør det. Men på trods af det er det en glimrende BR-afspiller hvis minusser opvejes af de mange fordele (bl.a. dekodning HD-Lyd, godt billede, hurtig betjening, lav pris). Redigeret af Martin H N - 02-Juli-2008 kl. 15:39 |
||||
Deep down i'm very superficial
|
||||
![]() |
||||
Shooter DK ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 215 |
![]() |
|||
tak for jeres svar holder mig bare til min 250GB ps3 saa har man jo ogsaa lige en konsol oven i hatten
![]() |
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Der er jo andre måder hvorpå en afspiller kan være high-end end bare billedkvaliteten. Som det også nævnes i den tråd ovre på Hifi4All. |
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |