recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - PS3-Nørd søges
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPS3-Nørd søges

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
sphinxdk Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 28-April-2007
Sted: Horsens,Denmark
Status: Offline
Point: 48
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2009 kl. 21:07
Oprindeligt skrevet af mrtex mrtex skrev:

Oprindeligt skrevet af Valde1936 Valde1936 skrev:

tak for svarerne, Jeg er nu ikke på udkik efter en 1 TB hardisk, hellere en lidt mindre støjsvag harddisk, Jeg
kan sagtens selv bestille skidtet hjem, jeg har bare lidt uheldige erfaringer med den slags.

Om styresystemet er ubuntu eller xp er for mig ligegyldig, den del skal bruges til afspilning fra DR.DK og lidt poker... 

Jeg har kigget meget på nettet hvordan og hvorledes, det ser meget simpelt ud, men som sagt vil jeg hellere betale mig fra
det...

DR kan du stream til din Ps3 uden Linux... Støjsvag? så er det jo en SSD du skal have, uden nogen mekaniske
dele... om en disk har 700GB eller 1TB afgøre ikke hvor meget den larmer.. det er hvor mange omdrejninger den kører med fx en
raptor med 10.000rpm

Undskyld jeg også bryder ind nu, men hvordan kan man se dr fra ps3'en? det er nemlig en ting som har irriteret mig rigtigt meget!
Til top
mrtex Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet

Oprettet: 17-Januar-2008
Sted: Denmark
Point: 274
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2009 kl. 22:45
Offtopic...  burde man ikke kunne lave en Linux live boot cd på en USBpen fx 8GB... også boote op på den men linux og emulators osv????
Playstation3 60GB GTA4,Grid,Skate1&2
42"FULLHD Zepto Zview
Samsung HD 3106
NokiaN95 8GB
Asus L1N64-SLI WS Dual L
2xAmd Athlon64 3,2Ghz FX-74
Kingston 8GBDDR2PC6400
Logitech MX1000
Yousee50/4Mb
Til top
mrtex Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet

Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2009 kl. 22:48
Oprindeligt skrevet af sphinxdk sphinxdk skrev:

Oprindeligt skrevet af mrtex mrtex skrev:

Oprindeligt skrevet af Valde1936 Valde1936 skrev:

tak for svarerne, Jeg er nu ikke på udkik efter en 1 TB hardisk, hellere en lidt mindre støjsvag harddisk, Jeg
kan sagtens selv bestille skidtet hjem, jeg har bare lidt uheldige erfaringer med den slags.

Om styresystemet er ubuntu eller xp er for mig ligegyldig, den del skal bruges til afspilning fra DR.DK og lidt poker... 

Jeg har kigget meget på nettet hvordan og hvorledes, det ser meget simpelt ud, men som sagt vil jeg hellere betale mig fra
det...

DR kan du stream til din Ps3 uden Linux... Støjsvag? så er det jo en SSD du skal have, uden nogen mekaniske
dele... om en disk har 700GB eller 1TB afgøre ikke hvor meget den larmer.. det er hvor mange omdrejninger den kører med fx en
raptor med 10.000rpm

Undskyld jeg også bryder ind nu, men hvordan kan man se dr fra ps3'en? det er nemlig en ting som har irriteret mig rigtigt meget!

sphinxdk Kan du få fandt på selve linket til dr.dk (altså selve media streamlinket også afspille den i VLC hvis du kan dette, kan du stream det videre til din ps3..)
42"FULLHD Zepto Zview
Samsung HD 3106
NokiaN95 8GB
Asus L1N64-SLI WS Dual L
Kingston 8GBDDR2PC6400
Logitech MX1000
Yousee50/4Mb
Til top
-claus- Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Januar-2006
Sted: Holstebro
Point: 1351
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Januar-2009 kl. 01:35

Er VLC ikke oprindeligt lavet til Linux? Man kan i hvert fald installere det på Linux delen af PS3. Det vel bare et spørgsmål om at få installeret de rigtige codecs.

Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio
Til top
mrtex Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet

Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Januar-2009 kl. 02:00
Oprindeligt skrevet af -claus- -claus- skrev:

Er VLC ikke oprindeligt lavet til Linux? Man kan i hvert fald installere det på Linux delen af PS3. Det vel bare et spørgsmål om at få installeret de rigtige codecs.

Jo, men tror han leder efter en mulighed for at se DR igennem PS3 XMB`en.. og det kan man ved at stream det videre fra VLC i xp eller linux, tror osse mac efterhånden..

http://www.dr.dk/hjaelp/drdktv/20080108145038.htm

Redigeret af mrtex - 22-Januar-2009 kl. 02:21
42"FULLHD Zepto Zview
Samsung HD 3106
NokiaN95 8GB
Asus L1N64-SLI WS Dual L
Kingston 8GBDDR2PC6400
Logitech MX1000
Yousee50/4Mb
Til top