|
PS4: Guide til billige spil |
Besvar | Side <12345 8> |
Forfatter | ||
larsen_mgeic
Guld medlem Oprettet: 27-Juli-2009 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1315 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Allright. Jamen så er der jo rigtig meget af det gode.
Hvad angår videresalg var er det egentlig primært FIFA 14 jeg påtænker at købe, og til den tid hvor der kommer en FIFA 15, så vil FIFA 14 udgaven alligevel intet være værd.. 10 kr. i gamestop måske.. Det er i hvert fald ikke lige så meget værd, som jeg vil spare ved at købe til 320 kr i stedet for 500 kroner.
Så tak for tippet her fra.
Så må de gerne bare komme i gang med GTA V til PS4 også... Det er lidt surt at have progress på 50% og så skifte maskine.. overvejer endda at have begge maskiner stående i overgangsperioden, men det virker bare åndsvagt. Redigeret af larsen_mgeic - 17-December-2013 kl. 09:52 |
||
bleed_blue
Super bruger Oprettet: 04-September-2005 Sted: Støvring Status: Offline Point: 389 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Dansk tekst risikerer man vel også, ikke følger med. For nogle er det sikkert relevant.
|
||
larsen_mgeic
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
||
zulfo
Moderator gruppe Branchemedlem Oprettet: 05-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3701 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg kan da lige ved lejlighed tjekke sproget på Fifa som jeg har købt via US storen.
|
||
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
||
tommyaxen
Guld medlem Oprettet: 28-December-2007 Status: Offline Point: 540 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
jeg har gjort det at jeg købte Fifa 14 på tilbud til 199 samt assasins creed 4 149 og battlefield 4 199 (black friday) disse spil til ps3 men kan opgrades til ps4 for under 100kr ihvertfald gennem ps4 så skal man vidst bruge ps3 versionen til at loade spillet
|
||
larsen_mgeic
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
||
tommyaxen
Funktioner
Tak(0)
|
|
jeg har hørt at man kan downloade det via ps store på ps4 men har ikke prøvet da jeg endnu ikke har en ps4, egentlig synes jeg der er masser af fede spil til ps3 lige nu bla. gta v som jeg synes er det bedste spil i historien og det fås desværre ikke til ps4 og fungere i øvrigt rigtigt glimrende på ps3
|
||
larsen_mgeic
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
||
tommyaxen
Funktioner
Tak(0)
|
|
der er ingen voucher nej, jeg skal naturligvis ha ps4 da jeg godt kan li ps, men omvendt har jeg ikke så travlt da jeg ikke synes det er en revolution som fra ps2 til ps3 og jeg som sagt spiller gta alligevel og vil også spille det nyeste batman som heller ikke kommer på ps4, jeg har bestilt min på amazon.de 3900 for en ps4 med ekstra kontroller, killzone, kamera. det venter jeg gerne 2uger mere på frem for at betale 5-6600 for at få en i elgiganten eller andre steder som uanset hvad er dyrere.
|
||
larsen_mgeic
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det forstår jeg ganske udemærket.. Jeg har bestilt til kr. 4100 med en ekstra controller. Overvejer dog at sælge den igen, og så vente til der er lidt mere at komme efter på spil fronten. Det er lidt spildt at købe en PS4 eftersom jeg kun spiller FIFA normalt, men nu også er begyndt at spille GTA.. Det er vist ikke der at jeg får det fulde ud af den.
|
||
tommyaxen
Funktioner
Tak(0)
|
|
samme her, spiller kun Fifa og har spillet det siden Xbox 360 kom med Fifa rtwc og frem til 14, nu spiller jeg så gta som jeg synes er det mest gennemførte spil jeg har set til dato, det nye batman ser også spændende ud synes jeg men igen de to sidste er ikke til ps4
|
||
larsen_mgeic
Funktioner
Tak(0)
|
|
Men nå, for at denne tråd ikke skal stikke mere af så må vi hellere stoppe den her..
Uanset, så er 300 kr. for FIFA 14 via US PSN en skarp pris.
|
||
Besvar | Side <12345 8> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |