recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - PS4: Guide til billige spil
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

PS4: Guide til billige spil

 Besvar Besvar Side  <1 5678>
Forfatter
Besked
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3699
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zulfo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2014 kl. 14:24
Oprindeligt skrevet af iceman24 iceman24 skrev:


Oprindeligt skrevet af larsen_mgeic larsen_mgeic skrev:

Jeg ventede på et tidspunkt 4 timer på at det gik igennem.


okay fra samme sted ?? jeg synes det er lidt vildt med alle de forskellige godkendelser der skal til, skulle verificere min paypal derinde og min mail adresse 


Jeg har været ude for at blive ringet op fra Tyskland fordi de ville verificere hvem jeg var
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
iceman24 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 938
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér iceman24 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2014 kl. 14:43
okay nice...

men det gik hurtig jeg har lige fået begge mine koder
Til top
Henryarsenal Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 02-Februar-2014
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henryarsenal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2014 kl. 00:44
Sådan nu virke det på min har li købe NFL og us ps netværke. Og skulle giv 50 dollar over amazon. Kan godt giv et tips hvordan du gøre det.

Du laver en bruge på shopusa.com det er gratis så får du også en usa adresse . Efter du har laber en bruge derind
Når det så er gjort går du ind på dit amazon og laver din adresse om. Samtide med af du har får en ny adresse ved shopusa så laver du den om til USA. Og så betale du vis beløb. Det koste og når det så er gjort så skulle det gerne virke. Hvis det ikke virke så ville jeg selfølger gerne laver en video hvor det via hvordan du nemt laver en danske adresse om til en USA adresse
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2014 kl. 14:09
MGS: GROUND ZEROS (aka ÅRETS SPIL) til kun ca. 32 pund med forsendelse. Det er næsten 100 kr billigere end i DK, så hvis man ikke skal have det til release så:

http://www.simplygames.com/info/20310/Metal-Gear-Solid-V-Ground-Zeroes-PS4

BORING!
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SteffenD89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2014 kl. 16:13
vil bare lige gøre dig opmærksom på at det kun er prologue og tager ca 2 timer at gennemføre. Bare lige om du nu synes at det er pengene værd =)
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2014 kl. 22:11
Selvfølgelig er det det...Og jeg er sikker på det for mig, og de fleste, kommer til at tage længere tid...når de på ign påstår, at det kun er to timer, så har de jo også skyndt sig og ikke gennemført sidemissioner osv.
Desuden koster den ikke fuld pris...de skriver vist 30 dollars for download..

BORING!
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Februar-2014 kl. 00:54
£32 er godt nok også meget, for et prologue. Omtrent lige så latterligt, som GT5 prolouge i sin tid. Hvorfor skal man betale for en smagsprøve. Så lægger man sgu en demo ud på PSN :(
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SteffenD89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Februar-2014 kl. 17:30
Oprindeligt skrevet af amorbavian amorbavian skrev:

Selvfølgelig er det det...Og jeg er sikker på det for mig, og de fleste, kommer til at tage længere tid...når de på ign påstår, at det kun er to timer, så har de jo også skyndt sig og ikke gennemført sidemissioner osv.
Desuden koster den ikke fuld pris...de skriver vist 30 dollars for download..

Hvis jeg ikke tager fejl skriver gameinformer netop 1½ time uden at have skyndt sig. Bevares, der er sikkert en forskel i hvordan vi spiller, men om du så ligger en time i så synes jeg stadigvæk at det er for meget. Jeg er en kæmpe MGS fan, men jeg nægter at skulle betale 200kr+ for hvad der jo egentlig bare er en demo. 

Men altså.. Det er jo heller ikke for at sige "NEJ DU MÅ IKKE KØBE DET!!!!", men bare lige gøre opmærksom på hvad det er der bliver betalt for. :)

Men hvem ved.. det kan jo være at det kommer som et PS+ spil. :p
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2014 kl. 10:30
Det kommer måske som et PS+ spil...om et år...det er den bedste spilserie imo og eftersom, der ikke rigtigt er noget at spille lige nu (THIEF kommer dog lige inden og det skal jeg måske have) så er der ikke et øjebliks tvivl for mig. 



BORING!
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SteffenD89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Februar-2014 kl. 17:38
Det er også helt fair. Dog må jeg være ærlig at sige, at hvis du ikke føler at der er noget at spille så ændrer MGS ikke meget på det. Jeg giver det .. 4 timer, også er ALT gennemført. Max 5. 

Så for den ivrige kan du være færdig en god søndag eftermiddag og ellers så to aftener. 

Jeg vælger at springe over. Phantom Pain udkommer alligevel ikke før om langt tid, så har ikke ligefrem travlt :)
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SteffenD89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2014 kl. 12:01
Jeg vil bare lige pointere at PS4/XB1 udgaven bliver $10 billigere, så hvis man kan købe spillet på den amerikanske PSN butik er det ikke så galt igen længere. :)
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2014 kl. 13:57
-

Redigeret af amorbavian - 26-Februar-2014 kl. 14:12

BORING!
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 5678>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu