|
PS4 og 4G |
Besvar |
Forfatter | |
PSSO
Guld medlem Oprettet: 22-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 27-Juli-2015 kl. 15:05 |
Nogen der har erfaring med PS4 oneline spil via 4G mobil bredbånd?
Hos Telmore er det ikke muligt at få åbnet de nødvendig router porte. Er der evt andre udbydere der har mere styr på deres setup? |
|
mvh PSSO
|
|
Hifi_andy
Bruger Oprettet: 08-November-2011 Sted: København Status: Offline Point: 123 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg hører (dog uden at have personlig erfaring) at latency'en på 3/4G forbindelser er meget høj i forhold til andre typer internet opkopling. Det skulle gøre det uanvendeligt til dette formål da multiplayer vil have meget lag.
|
|
PSSO
Funktioner
Tak(0)
|
Med 4G er hastigheden ikke det store problem. Når PS4 tester internet forbindelsen via 4G Telmore mobil bredbånd er NAT typen 3 og i følge Sony skal NAT typen være enten 1 eller 2. NAT typen viser bl.a. om de nødvendige porte er åbnet for at online spil virker korrekt. Har ladet mig fortælle at man hos Telmore sidder bag et ekstra NAT lag og at man derfor ikke har indflydelse på at kunne åbne de nødvendige router porte.
|
|
mvh PSSO
|
|
PSSO
Funktioner
Tak(0)
|
Fik løst problemet ved at skifte til 3
|
|
mvh PSSO
|
|
xJoshua
Junior bruger Oprettet: 04-April-2012 Status: Offline Point: 33 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg spillede GTA Online på en PS4 med Telenor 3G, og det fungerede helt perfekt med NAT type 2. På YouSee (TDC) får jeg type 3 og det fungerer meget langsomt selvom dækningen er fin.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |