recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller > PS4
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - PS4 opdatering v1.75 bug or?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

PS4 opdatering v1.75 bug or?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
DBear Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 13-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 48
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DBear Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: PS4 opdatering v1.75 bug or?
    Sendt: 01-August-2014 kl. 12:53
Jeg er ude for en mærkelig fejl efter opdatering af den sidste opdatering til PS4, 3D virker Superb nu, men hvis jeg går under ''Store'' så er all teksten meget SMÅT (Dansk) ændrer jeg det til engelsk, kan PS4 ikke vise noget før jeg har slukket PS4en og startet den påny, men så er teksten også den størrelse den skal være.. :-)

Har sågar prøvet en REN installation plus at lægge v1.75 ind igen, samme fejl :-(
Er jeg den eneste der har den fejl og hvordan kan jeg rette det?


www.varekurv.dk
Til top
vclarke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 738
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér vclarke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-August-2014 kl. 14:05
Jeg havde også bittesmå ulæselige bogstaver i "store", har dog ikke kigget nærmere på det siden.


Redigeret af vclarke - 01-August-2014 kl. 14:06
Til top
DBear Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 13-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 48
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DBear Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-August-2014 kl. 14:17
Oprindeligt skrevet af vclarke vclarke skrev:

Jeg havde også bittesmå ulæselige bogstaver i "store", har dog ikke kigget nærmere på det siden.

TAkker, var ved at være ræd for at jeg var den eneste der har det problem, men håber da ''SONY'' hurtigt retter dette problem, ved ikke om det kun er den danske del eller andre sprog har samme problem :-(


www.varekurv.dk
Til top
DBear Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 13-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 48
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DBear Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2014 kl. 12:47
Har lige haft startet min PS4 for 10min. siden (02-08-2004, 12:35)
Mine probs men MEGET små bogstaver er over, hvad der har gjort det ved jeg ikke...
Håber også at ' vclarke  ' probs er over
www.varekurv.dk
Til top
vclarke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 738
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér vclarke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2014 kl. 13:17
Det har nok været inde i "store" problemet har været.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu