|
PS4 opdatering v1.75 bug or? |
Besvar |
Forfatter | |
DBear
Junior bruger Oprettet: 13-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 48 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 01-August-2014 kl. 12:53 |
Jeg er ude for en mærkelig fejl efter opdatering af den sidste opdatering til PS4, 3D virker Superb nu, men hvis jeg går under ''Store'' så er all teksten meget SMÅT (Dansk) ændrer jeg det til engelsk, kan PS4 ikke vise noget før jeg har slukket PS4en og startet den påny, men så er teksten også den størrelse den skal være.. :-)
Har sågar prøvet en REN installation plus at lægge v1.75 ind igen, samme fejl :-( Er jeg den eneste der har den fejl og hvordan kan jeg rette det? |
|
www.varekurv.dk
|
|
vclarke
Guld medlem Oprettet: 13-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 738 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg havde også bittesmå ulæselige bogstaver i "store", har dog ikke kigget nærmere på det siden.
Redigeret af vclarke - 01-August-2014 kl. 14:06 |
|
DBear
Funktioner
Tak(0)
|
TAkker, var ved at være ræd for at jeg var den eneste der har det problem, men håber da ''SONY'' hurtigt retter dette problem, ved ikke om det kun er den danske del eller andre sprog har samme problem :-( |
|
www.varekurv.dk
|
|
DBear
Funktioner
Tak(0)
|
Har lige haft startet min PS4 for 10min. siden (02-08-2004, 12:35)
Mine probs men MEGET små bogstaver er over, hvad der har gjort det ved jeg ikke... Håber også at ' vclarke ' probs er over
|
|
www.varekurv.dk
|
|
vclarke
Guld medlem Oprettet: 13-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 738 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det har nok været inde i "store" problemet har været.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |