|
Ps4 Pro på Sony Xf90 |
Besvar |
Forfatter | |
Kjeldbjerg
Super bruger Oprettet: 11-Februar-2004 Sted: Middelfart, DK Status: Offline Point: 257 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 21-Marts-2019 kl. 18:31 |
Når jeg spiller Fifa 19 på mit Sony med min PS4 pro, skifter outputtet til 1080p. Burde det ikke være 3840x2160p, som det er i menuerne?
Jeg har Hdr slået til i ps4 indstillinger, i spillet og på tv'et. Jeg bruger en af tv'ets 4k indgange og et pro hdmi high speed kabel fra harald n. Hvad gør jeg forkert? |
|
Win if you can, lose if you must, but always cheat
|
|
Nagash
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6061 |
Funktioner
Tak(0)
|
Uden jeg ved præcis hvordan PS4 Pro håndterer opløsningen, afhænger det så ikke af spillet? Lavede lige et hurtigt tjek på Google, og synes umiddelbart at Fifa 19 netop ikke kan klare højere end 1080p.
Redigeret af Nagash - 24-Marts-2019 kl. 21:39 |
|
Kjeldbjerg
Super bruger Oprettet: 11-Februar-2004 Sted: Middelfart, DK Status: Offline Point: 257 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for input, og du har helt ret, det afhænger af spillet. Fifa 19 understøtter dog 4K HDR, tænker at du har googlet dig frem til en forældret liste :)
Det viser sig at det var fjernsynets "Enhanced HDMI" setting der skulle aktiveres for at det virkede. Det gav dog en mærkbar sløvhed i gameplayet, hvis jeg afviklede spillet i 2160P-RGB, men tilbage på "auto" på PS4 og hastigheden kom retur.
|
|
Win if you can, lose if you must, but always cheat
|
|
Nagash
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6061 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja, det fandt jeg også ud af. Har selv fået en Sony AF8 siden mit svar og fandt også ud af man skal aktivere det, før HDR virker. Underlig "feature". Hvorfor er det ikke bare altid aktiveret? :D
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |