recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ps4 solgt. Hvad med Fortnite konto?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ps4 solgt. Hvad med Fortnite konto?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Mortil2 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 16-April-2023
Sted: Odense NV
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mortil2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Ps4 solgt. Hvad med Fortnite konto?
    Sendt: 16-April-2023 kl. 19:50
Vi har solgt min søns ps4, da han har fået en ps5. Min mand sagde at den var nulstillet, så har ikke tænkt mere over det. Nu fortæller han så at han er i tvivl om den blev nulstillet korrekt. Vil køber så kunne overtage min søns Fortnite kontoConfused
Jeg kan ikke helt gennemskue hvad jeg skal gøre, håber der er nogen der kan hjælpe.
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2023 kl. 20:32
Lav adgangskoden om.
Billede: Sony VPL-XW5000ES | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic UB824 | Zidoo Z1000 Pro | Apple TV 4K
Lyd: DLS M66 | Simaudio Moon 600i | T+A DAC 8 | Mac Mini w/ Roon
Til top
Mortil2 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 16-April-2023
Sted: Odense NV
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mortil2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2023 kl. 21:39
på ps? Syntes ikke jeg kampe fortnitePinch
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2023 kl. 01:28
Du kan vel logge ind på en computer og gøre det der?
Billede: Sony VPL-XW5000ES | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic UB824 | Zidoo Z1000 Pro | Apple TV 4K
Lyd: DLS M66 | Simaudio Moon 600i | T+A DAC 8 | Mac Mini w/ Roon
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu