|
PS4 spil. Hvor køber man? |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||
mbm1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2047 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
du skal dog lige være obs på at du skal bruge den specielle account hver gang du vil spille det spil du køber..
ved ikke om det hat en betydning for dig? |
||
![]() |
||
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4650 |
|
Jeg synes stadig at besparelsen er OK i forhold til at købe spil på den danske PlayStation Store. Jeg kunne vel nok købe dem billigere i fysisk format, men jeg gider ikke bruge tid på at tage ud og købe et spil og jeg gider sjældent vente på, at det bliver leveret 1-2 dage efter
![]() |
||
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
||
![]() |
||
Glenn-Haderslev ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-August-2013 Sted: Haderslev - DK Status: Offline Point: 275 |
|
Psngames, hvis du ikke vil have fysisk,
Ellers har jeg min egen forhandler, jeg køber ved , ca 300/400 for nye spil send pm, Hvis du vil ha hans nr ;) |
||
PS5
LG Oled C7 Tangent Prestige + Cambridge CXA80 |
||
![]() |
||
sickchild ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Maj-2008 Sted: næstved,Denmark Status: Offline Point: 801 |
|
Skal man ikke bare lave den konto man får om til primær, downloade spillet og så lave sin egen konto om til primær og spille det fra sin egen konto. Syntes jeg de skriver på deres hjemmeside. |
||
![]() |
||
minusop ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2007 Sted: 2665 Status: Offline Point: 511 |
|
Et alternativ til køb, som jeg selv bruger en del, er udlån på biblioteket - bevares, man har det kun til lån i 14 dage (med mindre at andre ikke er i kø, så kan det forlænges), men til "mange" spil er det jo tid nok
![]() |
||
Man burde egentlig vide bedre, i min alder ... burde!
|
||
![]() |
||
Dorf ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 663 |
|
Kan man gør som sickchild forslår? Logge på kontoen, hente spillet og logge på min egen primær konto?
|
||
![]() |
||
Enerneslo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 222 |
|
CDON.COM kører sommerudsalg i øjeblikket. De har bl.a Far Cry 4 til PS4 for 149,-
|
||
![]() |
||
Dorf ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 663 |
|
Tak for info. Det er mest for mine børn (dreng og pige) på 6 og 7. Tror ikke de er klar til Far Cry endnu selvom min søn ville påstå noget andet. :-) Indtil videre har jeg fundet disse titler som jeg tænker kunne være noget for dem: Rayman Legends. Fifa 16. Plants vs Zombies: Garden warfare 2 (super spil på ipad). Og så et lego spil af en eller anden art. |
||
![]() |
||
mbm1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2047 |
|
Troede jeg også, men mener ikke det virker. Man skal vidst være brugeren hvis man vil spille spillet. |
||
![]() |
||
sickchild ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Maj-2008 Sted: næstved,Denmark Status: Offline Point: 801 |
|
game2dl skriver selv dette under deres ps4 spil.
1. login to the received account |
||
![]() |
||
|
Ja,men det virker ikke
Har dog ikke den store betydning Redigeret af mbm1 - 05-Juli-2016 kl. 19:23 |
||
![]() |
||
Enerneslo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 222 |
|
Lego Marvel Super Heroes har været et kæmpe hit herhjemme, så det kan jeg godt anbefale. Har selv et par drenge på 5 og 7 år.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |