|
PS4 spil - SOLGT |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
vind ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Juli-2005 Sted: Frederiksberg Status: Offline Point: 1451 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-Februar-2015 kl. 10:24 |
Følgende PS4 spil er SOLGT
Killzone shadow fall Watchdogs - RESERVERET til mandag Wolfenstein New Order Alle fungere som de skal og er uden ridser. Befinder sig på Frederiksberg eller i Ballerup Pris : giv et bud Redigeret af vind - 10-Februar-2015 kl. 09:10 |
|
![]() |
|
vind ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Juli-2005 Sted: Frederiksberg Status: Offline Point: 1451 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sælges hver for sig.
Pris: giv et bud |
|
![]() |
|
MortenP ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 658 |
Wolfenstein - 150 kr?
|
|
![]() |
|
Tak for buddet der er dog en før dig som har budt det samme så jeg afventer lige hvad han siger.
Redigeret af vind - 06-Februar-2015 kl. 19:54 |
|
![]() |
|
Killzone shadow fall pris 150 kr
Wolfenstein New Order pris 175 kr |
|
![]() |
|
Hessi ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-December-2006 Sted: Århus N, DK Status: Offline Point: 1528 |
400,- pp for alle 3. :)
|
|
![]() |
|
Hessi - tak for buddet og hører jeg ikke fra ham som ville købe Watchdog i dag er det dine. Jeg vender tilbage senere i dag.
|
|
![]() |
|
Solgt
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |