recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller > PS4
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - PS4 støjniveau?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

PS4 støjniveau?

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Henrik Nygaard Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 01-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 424
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik Nygaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: PS4 støjniveau?
    Sendt: 21-August-2013 kl. 15:44
Nogen der har set reviews, hvor de kommer ind på støjniveauet?
Jeg har ikke umiddelbart kunne google mig frem til noget.
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2013 kl. 18:30
Gad vide hvorfor?

BORING!
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SteffenD89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2013 kl. 18:46
er vel også svært at lave reviews over noget der ikke er udkommet :p

men eh.. forvent ikke at vi hører noget før den udkommer. Man kan jo godt have sine anelser nu hvor den er så lille :)
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2013 kl. 22:45
Jeg synes jo netop, at det at den er så lille hentyder til, at de har godt styr på varmeudviklingen. Jeg har større forventninger til PS4 end til X1. Men sikkert fordi MS havde så store problemer med at få XB360 til at være stille. Jeg har den nyeste XB360 nu, og selv den, er tydelig hørbar under Netflix.
Men vi har heldigvis 14 dage fra den amerikanske udgivelse, til at læse anmeldelser.
Til top
Henrik Nygaard Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 01-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 424
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik Nygaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2013 kl. 08:17
Der er jo allerede begyndt at dukke hands-on reviews op, og så vidt jeg har forstået, så har pressen mulighed for at prøve konsollen til Gamescom. Derfor må der vel efterhånden være noget viden om, hvor meget den kommer til at støje?
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2013 kl. 08:53
Det er jo nok ret svært at vurdere, når der er så meget baggrundsstøj. Og der er sikkert og ekstra varmt, blandt så mange mennesker, så den er nødt til, at køle ekstra meget. 
Til top
Hanzoy Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 18-Marts-2010
Status: Offline
Point: 262
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hanzoy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2013 kl. 10:47
Godt nok ikke PS4, men jeg læste et sted for nogle dage siden at Microsoft havde designet Xbox One til at være tæt på lydløs, da muligheden for at se tv osv. er der og de vurderede at brugerne derfor ikke vil have baggrundstøj når de ser bl.a. tv.
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2013 kl. 10:55
Giver god mening. Ellers er der vel næppe nogle der får brugt den funktion overhovedet.
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2013 kl. 11:09

Jeg tror begge producenter goer alt for at goere stoejen saa lydloes som muligt, hviket kan vaere meget svaert. Jeg har stadig en fatty PS3 og den er imo kun rigtig slem i sommermaanederne, ellers er den til at leve med..

Det er ikke muligt at teste stoejen ordentligt foer du har maskinen i et rum for dig selv. Som regel er maskinerne til disse konference bag glasmontre, saa man kan ikke bedoemme det og hvis de ikke var, er der, som nogen sagde, masser af baggrundsstoej.


BORING!
Til top
TobiasKM Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 746
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TobiasKM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2013 kl. 14:23
Objektivt så er der større sandsynlighed for at Xbox One bliver mindre støjende end PS4. Xbox One boksen er betydeligt større end PS4'eren, og det er med cirka samme hardware, fra samme producent, så man må næsten gå ud fra at det er cirka samme varmeudvikling. Når de har åbnet Xbox One op, så sidder der en jævnt stor blæser der i.

Det virker i hvert fald som om Microsoft i højere grad er gået p åkompromis med at tage en større konsol, for at virkelig holde varmen nede. Sandsynligvis mest af alt for at sørge for at de undgår endnu en RROD katastrofe, men det burde jo have den side-effekt at støjen skulle blive meget lav - hvilket da også kun er det man hører om den.

Historier om samme punkt for PS4 er der lidt længere imellem.. Men mon ikke de har rimeligt godt styr på den slags. Hardware er i dag betydeligt mere energi effektivt end da de satte PS3 og 360'eren sammen, så de har da i hvert fald gode muligheder for det.


Redigeret af TobiasKM - 23-August-2013 kl. 14:23
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2013 kl. 15:26
Måske, Tobias, kun måske. Jeg tænker på alle de Ultrabooks og MacAir, der er ude på markedet, med rigtig gode præstationer pakket ind på minimalt plads, men som ikke larmer - medmindre du presser dem med HD video editing eller et eller andet sindssygt. 

BORING!
Til top
londahl Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 20-Oktober-2009
Sted: Lolland,Danmark
Status: Offline
Point: 139
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér londahl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2013 kl. 15:53
Oprindeligt skrevet af amorbavian amorbavian skrev:

Måske, Tobias, kun måske. Jeg tænker på alle de Ultrabooks og MacAir, der er ude på markedet, med rigtig gode præstationer pakket ind på minimalt plads, men som ikke larmer - medmindre du presser dem med HD video editing eller et eller andet sindssygt. 

Nu har jeg en Macbook Air (i5, Sandy Bridge) og ja, den er lydløs ved surf o.l. men selv Netflix får den til at lyde som en jetjager, så voldsomt meget skal den ikke presses...
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu