recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller > PS4
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - PS4 støjniveau?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

PS4 støjniveau?

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
vclarke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 738
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér vclarke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2013 kl. 16:11
Oprindeligt skrevet af amorbavian amorbavian skrev:

Måske, Tobias, kun måske. Jeg tænker på alle de Ultrabooks og MacAir, der er ude på markedet, med rigtig gode præstationer pakket ind på minimalt plads, men som ikke larmer - medmindre du presser dem med HD video editing eller et eller andet sindssygt. 

Nu skulle disse to maskiner jo gerne presses en hel del...

Til top
TobiasKM Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 746
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TobiasKM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-August-2013 kl. 19:22
Oprindeligt skrevet af amorbavian amorbavian skrev:

Måske, Tobias, kun måske. Jeg tænker på alle de Ultrabooks og MacAir, der er ude på markedet, med rigtig gode præstationer pakket ind på minimalt plads, men som ikke larmer - medmindre du presser dem med HD video editing eller et eller andet sindssygt. 

Det er vel faktum at Microsoft har bedre betingelser for at lave en støjsvag konsol med deres større kasse, eksterne power supply, og tilsvarende hardware. Men man kan selvfølgelig ikke sige det med sikkerhed endnu :)
Til top
Fnulder Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-September-2008
Status: Offline
Point: 503
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Fnulder Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-August-2013 kl. 20:56
Oprindeligt skrevet af TobiasKM TobiasKM skrev:

Oprindeligt skrevet af amorbavian amorbavian skrev:

Måske, Tobias, kun måske. Jeg tænker på alle de Ultrabooks og MacAir, der er ude på markedet, med rigtig gode præstationer pakket ind på minimalt plads, men som ikke larmer - medmindre du presser dem med HD video editing eller et eller andet sindssygt. 

Det er vel faktum at Microsoft har bedre betingelser for at lave en støjsvag konsol med deres større kasse, eksterne power supply, og tilsvarende hardware. Men man kan selvfølgelig ikke sige det med sikkerhed endnu :)
< id="adlesse_unifier_magic_element_id" style="display:none;">
Helt sikkert. Men det samme var tilfældet med PS3 vs. Xbox 360, og der var Xboxen rumraket forhold til selvom den havde ekstern strøm, større kabinet osv :)
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-August-2013 kl. 21:13
Jeg er nu under alle omstændigheder sikker på, at begge parter har været meget opmærksom på støjniveau, efter alt den kritik der var over det, ved sidste generation. Og lige netop når de sælger dem ikke kun som spillekonsoler, men også som medieafspillere. De er jo begge gearet til blu-ray film og streaming, så mon ikke det har været en meget stor faktor for dem begge.
Til top
TobiasKM Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 746
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TobiasKM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-August-2013 kl. 09:32
Ja, det må man forvente :) Microsoft har også snakket om at de de har meget mere feksibilitet med den nye hardware til at skrue op og ned for energiforbruget. Det må jo være det samme for Sony. Så det burde i hvert fald give et lavere bund niveau :) Min forventning er i hvert fald at de er så godt som lydløse når de ikke bliver stresset. Afspilning af Blu-Ray, brug af Netflix og den slags, der burde de være stille.
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2013 kl. 12:38
Synes det er spild, at oprette en ny tråd, for et simpelt spørgsmål, men kan vi forvente, at der fra starten er Netflix app på PS4? Lige pt. bruger jeg nemlig min Xbox 360 som afspiller, men havde egentlig tænkt mig at aflevere den i bytte for PS4'eren i Gamestop.
Til top
TobiasKM Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 746
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TobiasKM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-August-2013 kl. 00:31
Ja det vil jeg bestemt mene man kan :)
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu