|
Ps4 støjniveau |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7121 |
Funktioner
Tak(0)
|
Huset's PS4 siger ikke meget. Intet der kan genere.
Den står inde i en tv bænk. Men har masser af luft omkring sig. Og den bruges mange timer hver dag |
|
Frankieboy1980
Junior bruger Oprettet: 13-Maj-2012 Sted: Kolding Status: Offline Point: 48 |
Funktioner
Tak(0)
|
Prøv at spille Killzone og næsten med samme kører blæser på fuld hammer. Det er kun i krævende spil at den larmer, alt andet er den næsten.lydløs. Min gamer pc larmer med max 30db, ps4 larmer da tæt på det dobbelte.
|
|
Nagash
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg forstår ikke I bare finder jer i det, jer som oplever så meget larm. Jeg ville gå ned til forhandleren og sige den er defekt. Når man hører om så mange, der aldrig hører en skid fra sin PS4, så er der jo noget galt med jeres. Sikkert en dårlig monteret køleprofil eller lignende.
|
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |